Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@11:24:07 GMT

فرآیند کاشت مو به روش micro sut چگونه انجام می شود ؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۵۲۷۷

فرآیند کاشت مو به روش micro sut چگونه انجام می شود ؟

 

 

فرآیند کاشت مو به روش micro sut به صورت کاملاً مدرن و با بهره گیری از ظریف ترین سوزن ها انجام می شود.

کدام روش کاشت مو برای من مناسب است ؟

پیوند مو ، یکی از کم خطرترین عمل های زیبایی است که به کاشت مو در ناحیه ی کم مو یا طاس می پردازد. یکی از روش هایی که به طور حتم در درمان کم مویی و طاسی مؤثر است ، کاشت مو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش های مختلفی برای کاشت مو بوجود آمده اند. کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش FIT ، کاشت مو به روش ترکیبی ، کاشت مو به روش BHT ، کاشت مو به روش SUT و ... از روش های درمان کم مویی و طاسی می باشند. هر یک از این روش ها از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و مزایا و معایب مختلفی دارند.

برای یک فرد متقاضی کاشت مو ، مهم است که چه روشی را برای پیوند مو انتخاب کند. با توجه به اینکه فرآیند کاشت مو به روش micro sut و micro fit و ... به گونه ای متفاوت انجام می شود ، ممکن است هر روشی برای فردی نتیجه بخش تر باشد.

انتخاب روش کاشت مو باید پس از معاینه ی فرد و بررسی شرایط وی توسط متخصص صورت بگیرد. متخصص با توجه به شرایط شما مناسب ترین روش کاشت مو را به شما معرفی می کند.

کاشت مو برای چه کسانی مناسب است ؟

آقایانی با الگوی طاسی موی ژنتیکی ، خانم هایی با موهایی کم پشت ، افرادی با مشکل طاسی ناشی از سانحه و ... از افرادی هستند که می توانند به کاشت مو اقدام کنند. در این میان ، افرادی وجود دارند که نمی توانند کاندیدای مناسبی برای پیوند مو باشند.

خانم هایی با طاسی بسیار گسترده ، افرادی فاقد بانک موی ایده آل در تمامی نواحی بدن ، افرادی با مشکل اسکارهای کلوئیدی ، افراد مصرف کننده داروهای شیمی درمانی و ... کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیستند.

حتی فرآیند کاشت مو به روش micro sut ، روش FIT و سایر روش ها در این افراد پاسخگو نبوده و در درمان طاسی آنها مؤثر نمی باشد. لذا قبل از انجام عمل کاشت مو باید به متخصص مراجعه نموده و از مؤثر بودن عمل کاشت مو برای خود ، اطمینان حاصل کنید.

افرادی که به علت مشکلاتی از قبیل رژیم غذایی نادرست ، بیماری ها ، استرس و ناراحتی اعصاب ، اختلالات هورمونی ، بارداری ، عوارض مصرف برخی از داروها و ... با مشکل کم مویی و طاسی مواجه شده اند می توانند با عمل کاشت مو مشکل خود را درمان کنند.

کاشت مو در اغلب افراد نتیجه بخش می باشد. البته این به شرطی است که کلینیک و متخصص خوبی برای این کار درنظر گرفته شود. انتخاب کلینیک کاشت مو در افزایش شانس موفقیت شما در زمینه کاشت مو ، بسیار اثرگذار است.

فرآیند کاشت مو به روش micro sut چطور صورت می گیرد ؟

یکی از جدیدترین تکنیک های کاشت مو ، روش میکرو اس یو تی می باشد. این روش ، طرفداران زیادی دارد و در اغلب کشورهای پیشرفته دنیا به کار گرفته می شود. این روش برگرفته از کاشت مو به روش SUT می باشد که با دستگاه های پیشرفته تری صورت می گیرد.

در واقع فرآیند کاشت مو به روش میکرو اس یو تی مانند روش اس یو تی می باشد. اما از سوزن های بسیار ظریفی در حد میکرومتر استفاده می شود. حفره های ایجاد شده در ناحیه ی کاشت با استفاده از این سوزن ها ، بسیار ریز بوده و به وضوح قابل رؤیت نمی باشد.

این روش ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا برای درصد زیادی از داوطلبین کاشت مو ، طبیعی بودن موهای کاشته شده اهمیت زیادی دارد. در نتیجه به دنبال روش هایی از کاشت مو هستند که نتیجه ی طبیعی تری را حاصل کند.

فرآیند کاشت مو به روش micro sut همانند روش SUT است ؟

بله. این مراحل مشابه یکدیگر بوده و تفاوت ها به تجهیزات مورد استفاده مربوط می شود. مراحل کاشت مو به این روش ها شامل موارد زیر است :

معاینات اولیه و آزمایشات لازمه انجام می شود. پس از بررسی این موارد و نبود مشکل خاص ، کاشت مو انجام می شود. در ابتدای پروسه ی کاشت مو به این روش ، داروی بی حسی تزریق می گردد. فولیکول های مو از ناحیه ی اهدا برداشت می شوند. این فولیکول ها پس از اقدامات انجام شده بر روی آنها به ناحیه ی کاشت انتقال داده می شوند. فولیکول ها در شکاف های ایجاد شده با دقت بسیار بالایی کاشته می شوند. مزایای پیوند مو با تکنیک micro sut

اگر فرآیند کاشت مو به روش micro sut در یک کلینیک معتبر و حرفه ای انجام شود ، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت :

این روش بدون جراحی انجام می شود. لذا عوارض ناشی از جراحی را به همراه ندارد.

به دلیل استفاده از سوزن های بسیار ظریف ، موهای کاشته شده بسیار طبیعی جلوه می کنند.

هیچ آثاری از زخم و اسکار بر جای نخواهد ماند و حداقل آثار به جای مانده هم ، به سرعت محو می شوند.

موهای کاشته شده به این روش بسیار زیبا و پرپشت می باشند. به علت استفاده از سوزن های ظریف ، فاصله میان حفره های ایجاد شده در ناحیه ی کاشت کمتر می شود و امکان ایجاد تراکم بالا افزایش پیدا می کند.

هیچگونه احساس درد شدید و خونریزی برای فرد بوجود نمی آید.

سرعت کاشت مو به این روش بسیار بالا است.

کلینیک سی آی پی

پس از آشنایی با فرآیند کاشت مو به روش micro sut ، می خواهیم یکی از برترین کلینیک های کاشت مو در ایران را به شما معرفی کنیم. کلینیک سی آی پی ( CIP ) ، دارای متخصصان فوق حرفه ای و مجرب است که سابقه درخشانی در زمینه کاشت مو دارند. در این کلینیک از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات کاشت مو برای پیوند استفاده می شود. عمل کاشت مو بر اساس اصول و استانداردهای جهانی در این کلینیک انجام می شود تا نتیجه ی موردنظر بدست آمده و هیچگونه مشکلی برای فرد ایجاد نشود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کاشت مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان

 علیرضا مالکی رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از ۳ تا ۵ سالگی است، متاسفانه به علت عدم مراجعه، تعداد زیادی از بیماران از سن مناسب کاشت حلزون خارج شده اند.

  مالکی افزود: از والدین عزیز بیماران ناشنوا در کلّ استان می‌خواهم تا در زمان لازم و قبل از اینکه خیلی دیر شود برای شروع فرایند درمان به مرکز کاشت حلزون واقع در بیمارستان فوق تخصصی الزهراء (س) زاهدان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده اند و در نوبت کاشت حلزون در بیمارستان تخصصی الزهرا (س) زاهدان قرار دارند.

 مالکی افزود: با حضور نیرو‌های متخصص و کادر درمانی خبره و تجهیزات به روز، در مرکز فوق تخصصی کاشت حلزون زاهدان خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های زیاد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی