Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، تعداد بیشتری از مردم آمریکا در پی فشار تورمی بی‌سابقه، مجبور شده‌اند در مقابل بانک‌های مواد غذایی در سرتاسر ایالات متحده برای دریافت کمک صف بشکند.  تعداد آمریکایی‌هایی که زیر فشار بیشترین تورم در ۴۰ سال گذشته قرار دارند بار دیگر در مقابل بانک‌های مواد غذایی افزایش چشمگیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قیمت بنزین، اجاره بها و پایان یافتن کمک‌های فدرال دوران هم‌گیری، نیاز به کمک‌های دولتی را در آمریکا تشدید کرده است. به گزارش روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز»، با افزایش شدید قیمت بنزین همراه با هزینه‌های مواد غذایی، بسیاری از مردم برای اولین بار به دنبال غذای خیریه هستند و در مقابل بانک‌های مواد غذایی پای پیاده یا با خودرو صف می‌کشند. به گزارش آسوشیتدپرس، یک بانک غذا اعلام کرد که در هفته سوم ژوئن، مرکز توزیع اصلی این بانک ۷۸ درصد بیشتر از هفته مشابه در سال ۲۰۲۱، به ۴۲۷۱ خانواده که بسیاری از آن‌ها برای اولین بار به غذای خیریه روی آورده‌اند، بسته‌های کمکی توزیع کرده است. تورم در ایالات متحده به بالاترین حد خود در ۴۰ سال اخیر رسیده و قیمت بنزین از آوریل ۲۰۲۰ افزایش یافته است و میانگین آن در سراسر این کشور برای مدت کوتاهی به ۵ دلار در هر گالن در ژوئن رسید.  بانک‌های مواد غذایی که با بازگشت مردم به سر کار پس از تعطیلی‌های مرتبط با همه‌گیری، سرشان خلوت‌تر شده بودند، به سختی تلاش می‌کنند تا به مردم در بحران اخیر خدمات دهند. این در شرایطی است که برنامه‌های فدرال غذای کمتری برای توزیع فراهم می‌کند، کمک‌های مالی فروشگاه‌های مواد غذایی و هدایای نقدی کاهش یافته است.  تورم بی‌سابقه آمریکا در دولت بایدن و قیمت بالای بنزین  از عوامل اصلی کاهش محبوبیت رئیس‌جمهور دموکرات این کشور است. چندی قبل «آنی بلک» عضو جمهوری‌خواه مجمع نوادا و کاندیدای ناحیه چهارم کنگره این ایالت، کاهش بی‌سابقه محبوبیت بایدن را به سخره گرفت و گفت که به زودی قیمت بنزین از میزان محبوبیت او بالاتر می‌رود.  تازه‌ترین نظر سنجی در آمریکا که نتایج آن چهارشنبه (۲۲ ژوئیه) منتشر شد نشان داد که تنها ۱۸ درصد  آمریکایی‌ها معتقدند جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده باید بار دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود. به گزارش وبگاه «یاهو نیوز» نتایج جدیدترین نظرسنجی موسسه «یوگاو» و «یاهو نیوز»، پایین‌ترین میزان تا به امروز را ثبت کرد. از اواخر ماه مه، شمار آمریکایی‌هایی که می‌گویند بایدن باید برای انتخابات مجدد شرکت کند، ۷ درصد کاهش یافته است. در میان دموکرات‌ها، این میزان ۸ درصد بوده است.

انتهای پیام/  منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا تورم بانک های مواد غذایی قیمت بنزین بی سابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)