Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمودی در بازدید از پروژه تعریض جاده ساحلی غربی حد فاصل پل پنجم تا بوستان نگارگر (پارک قوری) بر تسریع در روند اجرای پروژه تاکید کرد.

وی در این بازدید روند اجرای پروژه را بررسی کرد و افزود: به دلیل حساسیت و بار ترافیکی که در این محور ایجاد می‌شود روند اجرای کار را با نظارت دقیق‌تری پیگیری خواهیم کرد تا سرعت لازم جهت تکمیل پروژه احصا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حل معضل ترافیکی که در محور غربی ساحلی ایجاد می‌شود، بعد از تغییر اصلاح هندسی زیرگذر پل پنجم با پیشنهاد کارشناسان مدیریت شهری جاده ساحلی غربی حد فاصل پل پنجم تا فلکه قوری تعریض خواهد شد تا بار ترافیک کمتر و موجب رضایت شهروندان واقع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص این مطلب که آیا این مسیر در بستر رودخانه محسوب می‌شود؟ تصریح کرد: این مطلب صحیح نبوده و این پروژه در واقع تکمیل مسیر ۳ بانده جاده ساحلی که از ابتدای پل پنجم احداث شده است که ناقص مانده بود و اقدام برای تکمیل آن تا حد بسیار موثری بار ترافیک را برای تردد شهروندان کاسته و عبور و مرور را تسهیل می‌کند.

لازم به ذکر است در جاده ساحلی غربی حد فاصل پل پنجم تا بوستان نگارگر (پارک قوری) در ساعات خاصی از شبانه‌روز بار زیادی از ترافیک ایجاد شده است که باعث ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان می‌شود.

۴۶

کد خبر 1651470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان جاده ساحلی ساحلی غربی پل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک