Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چنین روزی، 6 بازی از 6 دوره مختلف جام جهانی برگزار شده است.

دوره پیش روی جام جهانی، در نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) سال جاری در اولین جام جهانی خاورمیانه در قطر، آغاز می شود. در بخش جام جهانی در چنین روزی و به همت حسین خسروی، به مرور بازی‌های برگزار شده جام جهانی براساس روزهای تقویم می‌پردازیم.

طرفداری| در پانزدهم جولای (23 تیر)، مسابقات مختلفی از جام های جهانی 1930 تا 2018 انجام شده که در مهم ترین آنها، فرانسه برای دومین بار تاج قهرمانی دنیا بر سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پانزدهم جولای به ترتیب در 1930 و 1966، بازی های دور گروهی ادامه پیدا کرده که فرانسه در هر 2 دوره مقابل آرژانتین و اروگوئه شکست خورده است. همچنین در 1966، مجارستان یک به 3 برزیل را شکست داده است. 

پانزدهم جولای در تاریخ جام جهانی فرانسه 4-2 کرواسی؛ ستاره دوم زیر باران به دست آمد

خروس ها برای سومین بار در تاریخ خود به فینال رسیده بودند. آخرین حضورشان در فینال، به تراژیک‌ترین شکل ممکن با اخراج زیدان و باخت در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا به پایان رسیده بود و این بار نمی خواستند اسیر اتفاقات پیش بینی نشده شوند. کرواسی که در هر 3 بازی دور حذفی اش، 120 دقیقه بازی کرده بود، با ساق های خسته پای به فینال گذاشت و علی رغم جبران عقب ماندگی برای گل اول فرانسه، در ادامه حرفی برای گفتن نداشت تا در نهایت 2 به 4 مقابل رقیب آماده، پرانگیزه و پرستاره، مغلوب شود. 

کیلیان ام باپه با گلزنی در فینال، بعد از چندین دهه رکورد پله را تکرار کرد و تبدیل به دومین بازیکن تاریخ شد که قبل از بیست سالگی به چنین دستاوردی می رسد. همچنین این فینال که 6 گل به خود دید، بعد از چند دوره کم گل، فینالی پرگل ثبت کرد. در کنار این، دیدیه دشان به سومین چهره فوتبالی تاریخ بدل شد که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی، به قهرمانی جهان رسیده اند. دیگر نفرات ماریو زاگالو (58 و 70) و فرانتس بکن باوئر (74 و 90) بوده اند. 

جشن اهدای کاپ جام جهانی 2018، با حضور بالاترین مقامات سیاسی روسیه، فرانسه و کرواسی و برای اولین بار در تاریخ، زیر بارش شدید باران انجام شد تا تصاویر جذاب و ماندگاری از آن لحظات ثبت شود. 

 

اخبار داغ 

عبدالله روا فدراسیون موقت را با خاک یکسان کرد؛ درود بر سرپرست مقتدر! / فیلم توافق اولیه سپاهان با گومیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان می ترکد؟ لروی سانه به رئال مادرید پیشنهاد شد هوادار میلان تهدید کرد: اگر لیائو برود، پای خودم را قطع می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟

یکی از بزرگترین نوآوری‌های فناوری ارتباطات تا به امروز تلفن است، با استفاده از آن، ما بر فراز کوهها، اقیانوس‌ها متصل شده ایم.

به گزارش ایسنا، به نقل  از همشهری آنلاین، چشم‌هایتان را ببندید و جهانی را تصور کنید بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیامک، بدون تلفن؛ جهانی که در آن آدم‌ها تنها راه ارتباطی‌شان دیدن همدیگر بود و نهایتا مثل سرخ‌پوست‌ها می‌توانستند با دود به هم پیام بدهند.

 سخت است نه؟ اصلا تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژی زده ما حذف شود، دشوار است و کمتر کسی پیدا می‌شود که در این دوره و زمانه، یک موبایل هوشمند یا ساده همراهش نباشد.

گراهام بل وقتی تلفن را اختراع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که اختراعش اینقدر در زندگی بشریت نقش مهمی ایفا کند و بخش جدایی‌ناپذیری از دنیای ارتباطات امروز ما شود. واقعیت این است که اختراع بل، با اینکه خیلی‌های‌مان را دچار گردن‌دردهای پیامکی کرده و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌ها هم کنار گذاشته نمی‌شود، اما اگر نباشد، فاصله‌ها پررنگ‌تر به‌نظر می‌رسند و آدم‌هایی که در کل دنیا پخش شده‌اند و از هم دورند، دیر به دیر از حال هم باخبر می‌شوند. در واقع تلفن آدم‌ها را به هم نزدیک‌تر و ارتباط را راحت‌تر کرده است. اصلا مگر ما از یک اختراع چه چیز دیگری می‌خواهیم؟

امروز، روز جهانی تلفن است. این روز به این مناسبت نامگذاری شده تا قدر این وسیله ارتباطی را که برای وصل کردن آمده بیشتر بدانیم و برای چند دقیقه‌ای هم که شده، با یک آدم از راه دور تماس بگیریم و صدایش را از پشت خطوط پیام بشنویم تا حال‌مان خوش شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • روزی به نام تلفن!
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟