Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:12:09 GMT

طلای سیاه گران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۵۵۹۴

طلای سیاه گران شد

به گزارش تابناک، بهای جهانی نفت در معاملات امروز جمعه با روند افزایشی همراه بود.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال (نفت پایه اروپا) برای تحویل در ماه سپتامبر با ۲۰ صدم درصد افزایش در مقایسه با پایان معاملات روز پنجشنبه (۹۹ دلار و ۱۰ سنت)، به رقم ۹۹ دلار و ۴۸ سنت رسید.

بهای هر بشکه نفت سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت آمریکا WTI) نیز برای تحویل در ماه اوت، با ۲۹ صدم درصد کاهش در مقایسه با پایان معاملات پنجشنبه (۹۵ دلار و ۷۸ سنت)، ۹۵ دلار و ۶۶ سنت معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا به همراه دیگر اعضای گروه ۷ و اتحادیه اروپا در ماه گذشته میلادی بر سر تعیین سقف قیمت نفت در راستای کاهش درآمدهای مسکو به توافق رسیدند، اما جزئیات آن هنوز در دست بررسی و اعلام نشده است.

این در حالی است که بروز جنگ در اوکراین و تحریم‌های غرب علیه روسیه موجب افزایش بهای انرژی در بسیاری از کشورهای جهان شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی طلای سیاه نفت سبک قیمت نفت آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد