Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت بر رسیدگی به مشکلات کشاورزان با توجه به کمبود ذخایر آبی تأکید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی از مسئولان مربوطه خواست با حضور در مزارع کشاورزی به مسائل و مشکلات کشاورزان گیلانی از جمله مسائل بیمه‌ای آنان بیشتر توجه کنند.

کمبود بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در گیلان

او همچنین گفت: در استان گیلان زیرساخت حوزه درمانی به ویژه در زمینه وجود بیمارستان‌ها عقب ماندگی‌های دارد که انتظار می‌رود متولیان تلاش مضاعفی برای رفع آن‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بی توجهی به مردم تبدیل به لکه سیاه گیلان شده است  مسئولان آب را به کشاورزان بهینه برسانند ضرورت حضور متولیان آب کشاورزی در کنار شالیکاران گیلانی

امام جمعه رشت با تبریک ولادت امام هادی (ع) گفت: ایشان در بسیاری از کشورها وکیل داشتند و پیام‌های خود را از طریق این افراد به گوش مردم می‌رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه رشت کشاورزان گیلانی آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند