Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: نکاتی که دیروز به رییس جمهور مردمی یادآور شدم یکی راجع به بیکاری بود. بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند و همه بر این موضوع اجماع دارند.  

وی اضافه کرد: مسکن، بالا بودن اجاره خانه، مشکل ازدواج جوانان، عفاف و حجاب و مسایل فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: قبلا مهریه ها پنج تا ۱۰ سکه بود اما الان زیاد شده است. باید راجع به ساده گرفتن مهریه و ازدواج تلاش کنیم. الگوهایی که در جامعه داریم دنیا ندارد. حضرات معصومه، فاطمه و زینب از الگوهایی هستند که باید از آنها تبعیت کنیم.

آیت الله علما همچنین عنوان کرد: در نشست شورای اداری استان با حضور آیت الله سید «ابراهیم رییسی» رییس جمهور، در باره خام فروشی نیز صحبت شد که باید از خام فروشی در استان و کشور جلوگیری شود که به ضرر کشور است.

وی تاکید کرد: کشور ما روی زر خوابیده و اگر خوب عمل کنیم هیچ احتیاجی به بیگانگان نداریم. بیش از ۱۰۰ نوع معدن داریم و گاز و نفت ما حرف اول را در دنیا می‌زند. وحدت، معنویت، سیاست و مقاومت را باید در پیش بگیرم و نگاه به غرب نداشته باشیم.

وی در ادامه خطبه‌ها به هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ادارات بهزستی و تامین اجتماعی از خدمتگزاران به این مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان به در پیش بودن عید بزرگ غدیر و سالروز تاسیس شورای نگهبان هم اشاره کرد و افزود: امام مرجع تقلید و در مسند فتوا بودند و شورای نگهبان مورد تایید ایشان بود.  

وی همچنین ۲۷ تیر سالروز تاسیس نیروی انتظامی را گرامی داشت و گفت: این نیروی خدوم و خدمتگزار به اندازه توان خود به مردم خدمت می‌کند.

آیت الله علما، مناسبت ۳۰ تیر ماه روز بزرگداشت آیت الله سید «ابوالقاسم کاشانی» را گرامی داشت و گفت: وی مرد بزرگ و گرانقدری بود که در ملی کردن نفت نقش زیادی داشت.  

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی بیکاری مصطفی علماء شورای نگهبان سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی امام جمعه کرمانشاه استانداری کرمانشاه جنگ تحمیلی بیکاری مصطفی علماء شورای نگهبان سفر استانی کرمانشاه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم