Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان قدس بیان کرد: غدیر روز تکمیل دین اسلام، امامت و ولایت است، همچنین طبق روایات معصومین(ع)، به اطعام مومنین بسیار سفارش شده و پویش اطعام علوی در این روز توسط نمازگزاران و تمام آحاد مردم راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: زیارت غدیریه مشتمل بر ۲۰۶ فضیلت امام علی(ع) از آیات و روایات است و زیارت جامعه کبیره نیز یک دوره کامل امام شناسی و به دنبال آن دین شناسی است و امام هادی(ع) پرچم دار تبیین و تثبیت جایگاه و منزلت امامت است.

 امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به پیاده‌روی قدم به قدم با ولایت تا ظهور ادامه داد: امروز شاهد برگزاری پیاده‌روی قدم به قدم با ولایت تا ظهور در شهرستان بودیم که می‌توان از آن به عنوان یک حرکت موثر فرهنگی یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار گفت: بهزیستی و تامین اجتماعی می‌بایست به صورت آموزش محور در راستای بهتر زیستن فعالیت کنند، همچنین باید در راستای افزایش خدمات، توانمندی آنها و اشتغال آفرینی نیز اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی عنوان کرد: در سطح ملی، بهزیستی باید چاره اندیشی کرده و نسبت به ماهیانه‌ای که به معلولین می‌دهند بازنگری داشته تا نیازهای آنها رفع شود و تامین اجتماعی نیز درخصوص شناخت نیازهای بازنشستگان و حقوقی که دارند همت بیشتر داشته باشد.

امام جمعه شهرقدس در خصوص ۲۶ تیر سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان و قانون اساسی ضامن سلامت، اسلامیت و جمهوریت نظام است و بر قانونگذاری، تفسیر قانون و نظارت بر انتخابات فعالیت دارد.

برچسب‌ها ایرنا شورای نگهبان شهرستان قدس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شورای نگهبان شهرستان قدس ایرنا شورای نگهبان شهرستان قدس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»