Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط حمله پرسپولیس طی سال های گذشته شرایط خوبی نداشته است

پرسپولیس که معمولا بهترین مهاجمان فوتبال ایران را داشته، سه سال است در معرفی یک مهاجم که نقش مهاجم اول این تیم را داشته باشد کاملا ناکام بوده است.

به گزارش طرفداری، مهاجمان شماره یک پرسپولیس در طول تاریخ بسیار بوده اند، از نسل اول این تیم مردانی مثل همایون بهزادی، حسین کلانی، صفر ایرانپاک، غلامرضا فتح آبادی، ناصر محمدخانی، محمود خوردبین، فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی، کریم باوی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، ادموند بزیک، بهنام سراج، سهراب انتظاری، جواد کاظمیان، مهرداد اولادی، محسن خلیلی، مهدی طارمی و علی علیپور هر کدام در مقطعی مهاجم اول تیم پرسپولیس بوده و عنوان آقای گلی در مسابقات مختلف را به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که علی علیپور از پرسپولیس جدا شده حتی یک بازیکن تیم پرسپولیس موفق نشده است در یک دوره از مسابقات لیگ تعداد گل های زده خود را 2 رقمی کند.

پرسپولیس سال گذشته عیسی آل کثیر را داشت که مصدوم شد و مهدی عبدی هم خلاف انتظارات در نیم فصل دوم نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و حامد پاکدل که به رغم تلاش بالا، خیلی عالی هم نبود و مهدی خانی که اصولا برای پرسپولیس زیر صفر بود و خلاصه شرزود تمیروف که او هم با وجود تلاش بسیار، در گلزنی ناکام بود.

حالا پرسپولیس که تصور می شود بیشتر ضعف های خود را برای فصل آتی پوشانده است دنبال یک مهاجم گلزن درجه اول می گردد، آیا پرسپولیس می تواند این نقص تاریخی را با مهاجم خارجی پر کند؟

اخبار داغ 

عبدالله روا فدراسیون موقت را با خاک یکسان کرد؛ درود بر سرپرست مقتدر! / فیلم توافق اولیه سپاهان با گومیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان می ترکد؟ لروی سانه به رئال مادرید پیشنهاد شد هوادار میلان تهدید کرد: اگر لیائو برود، پای خودم را قطع می کنم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!