Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابعی در کاخ سفید به شبکه خبری مصری «اکسترا نیوز» گفتند که «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا فردا (شنبه) در شهر جده عربستان با «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری این کشور دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، این منابع افزودند که نشست سران مصر و ایالات متحده پس از شرکت السیسی و بایدن در اجلاس منطقه ای آمریکا که رئیس جمهوری مصر نیز در آن شرکت می کند، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از چهارشنبه گذشته تور منطقه ای خود را شامل سفر به سرزمین‌های اشغالی و سعودی آغاز کرده است، وی در آغاز به تل آویو رفت و با سران رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد. 
بایدن ظهر امروز پیش از ترک سرزمین‌های اشغالی راهی رام الله در کرانه باختری شد و با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد، رئیس جمهوری آمریکا پس از این دیدار و شرکت در نشست مطبوعاتی مشترک با عباس طبق برنامه قرار است با پرواز مستقیم از سرزمین های اشغالی به عربستان برود. 
این اولین سفر بایدن به خاورمیانه از زمان تصدی ریاست جمهوری آمریکا در یک سال و نیم گذشته است. 
بایدن نخستین رئیس جمهوری آمریکا است که با پرواز مستقیم از اسرائیل به عربستان سفر می کند. 
مقام های سعودی بامداد جمعه اعلام کردند که آسمان این کشور به روی پروازهای اسرائیل و همه شرکت های هواپیمایی غیرنظامی باز خواهد شد، در مقابل علاوه بر سران رژیم صهیونیستی بایدن نیز با استقبال از این تصمیم سعودی ها آن را یک گام تاریخی توصیف کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمود عباس ، تل آویو ، تشکیلات خودگردان فلسطین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمود عباس تل آویو تشکیلات خودگردان فلسطین رئیس جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!