Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@22:23:30 GMT

کار سخت پرسپولیس برای جذب دو برزیلی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۶۰۵۶

به نظر می رسد باشگاه های برزیلی شرایط سنگینی برای انتقال بازیکنان جوان خود در نظر می گیرند.

کار باشگاه پرسپولیس برای انتقال دو بازیکن برزیلی که اخیرا از سوی یحیی گل محمدی معرفی شده اند، سخت است.

به گزارش طرفداری، همان طور که در جریان هستید دو بازیکن برزیلی به تازگی از سوی یحیی گل محمدی به باشگاه معرفی شده اند تا مراحل انتقال آن ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازیکنی که علاوه بر جوان بودن در لیگ A این کشور بازی کرده یا سابقه بازی دارند و به همین دلیل و از آنجایی که در سطح اول فوتبال این کشور بازی می کنند، طبق قوانین حاکم بر فوتبال باشگاهی این کشور، باشگاه‌های آنها به سختی حاضرند نفرات مستعد خود را به فوتبال آسیا منتقل کنند. از این رو جذب این نفرات به سادگی نخواهد بود.

به هرحال یکی از منابع اصلی درآمدهای ارزی کشور برزیل ترانسفر بازیکنان جوان به کشورهای اروپایی است و به همین دلیل باشگاه‌های بزریلی برای کسب درآمد و همچنین با در نظر گرفتن شرایط فنی بازیکنان خود و فراهم کردن راه پیشرفت آنها، ابتدا پیشنهادهای اروپایی را در اولویت قرار می دهند و اگر پیشنهاد اروپایی نصیب آن ها نشد، در مرحله بعدی سراغ آفرهای آسیایی می روند که طبیعی است کشورهای متمول عربی با مربیان خارجی، اولویت بیشتری خواهند داشت. از این رو باید دید باشگاه پرسپولیس می تواند با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، نظر باشگاه های فعلی این دو بازیکن را جلب کند یا نه.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس فردای همان روزی که گل محمدی این دو بازیکن را معرفی کرد، ایمیل های مخصوصی را برای باشگاه این دو بازیکن ارسال کرده و مدیران پرسپولیس مدعی اند هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.

حال باید دید درنهایت روند مذاکرات ادامه پیدا خواهد کرد یا متوقف می ماند و گل محمدی سراغ گزینه های دیگر خود خواهد رفت.

اخبار داغ 

عبدالله روا فدراسیون موقت را با خاک یکسان کرد؛ درود بر سرپرست مقتدر! / فیلم توافق اولیه سپاهان با گومیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان می ترکد؟ لروی سانه به رئال مادرید پیشنهاد شد هوادار میلان تهدید کرد: اگر لیائو برود، پای خودم را قطع می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بازیکن گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه 57 امتیازی شد و صدر جدول را در ثانیه آخر با گل بلانکو از پرسپولیس پس گرفت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی (استقلال) ؛ مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، محسن فروزان و فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

گل‌ها: مجید علیاری (۶) (ذوب‌آهن) ؛ جلال الدین ماشاریپوف (۶۴) گوستاوو بلانکو(3+90) برای (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی (۸۷- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

ذوب‌آهن خیلی زود به استقلال شوک داد و نیمه اول با تک گل علیاری به پایان رسید. آبی‌پوشان نیمه اول را با یک بازی سراسر هجومی آغاز کردند و در نهایت ماشاریپوف توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است