Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:52:52 GMT

رامین رضائیان به سپاهان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۶۰۹۹

رامین رضائیان به سپاهان پیوست

رامین رضائیان مدافع راست اسبق پرسپولیس با عقد قراردادی رسمی به‌ مدت دو سال به سپاهان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین رضائیان مدافع مغضوب پرسپولیس که از این تیم جدا شد پس از اینکه با تیم‌های قطری و پیشنهادات نه‌چندان مناسب مواجه شد آنها را رد کرد و به دنبال اینکه مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره این باشگاه به درخواست ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با رامین رضائیان مدافع با تجربه فوتبال کشور برای پیوستن به جمع طلایی‌پوشان اصفهان وارد مذاکره شدند به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضائیان که یکی از برترین مدافعان راست فوتبال کشور در سال‌های اخیر است در نهایت پس از انجام یک دور مذاکرات فشرده با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

رضائیان که فصل گذشته پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت سابقه حضور در تیم‌های صبای قم، اوستنده بلژیک، راه آهن، الشحانیه، الدحیل و السیلیه قطر در کارنامه ورزشی خود دارد. وی همچنین ۴۵ بازی برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین الملی انجام داده است.

کد خبر 588354

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان رامین رضاییان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رامین رضائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس