Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافینیا امروز در سیوداد اسپورتیوا خوان گمپر معارفه شد.

رافینیا، وینگر 25 ساله برزیلی بارسلونا رسماً به عنوان بازیکن این باشگاه معارفه و دوران او در بارسلونا آغاز شد.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، رافینیا در حاشیه مراسم معارفه خود و پس از امضای قرارداد رسمی با بارسلونا، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد انتخاب بارسلونا و انتقالش به این باشگاه صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رافینیا در این کنفرانس خبری گفت:

حضور در اینجا باعث افتخار است. بابت حضور در بارسا قدردان و شکرگزارم. می خواهم از تمام کسانی که برای این انتقال تلاش کردند تشکر کنم. الگوهای زیادی دارم که همگی زمانی در بارسلونا بازی کرده و اینجا تاریخ سازی نموده اند. اگر بتوانم به اندازه نصف آن ها تاثیرگذار باشم، کار زیادی انجام داده ام. این رویای کودکی من و خانواده ام است که در حال تحقق بخشیدن به آن هستم. در بارسلونا بهترین عملکردم را خواهم داشت. بسیار هیجان زده ام و هنوز نمی توانم این را باور کنم. پس از انجام اولین بازی ام برای بارسلونا همه چیز را باور خواهم کرد. در حال تحقق رویای کودکی ام هستم و امیدوارم شادی را برای کل باشگاه به ارمغان بیاورم.

چندین بار با ژاوی صحبت کرده ام و افتخار بزرگی بود. او بازیکن فوق العاده ای بود و به عنوان سرمربی نیز در حال رقم زدن دوران حرفه ای خود است. او به من گفت که می توانم به تیم کمک کنم. فکر می کنم ما می توانیم تمایلی که من برای تبدیل به بازیکنی بزرگ دارم را با تمایلات تیم و ژاوی ترکیب کنیم و در نهایت من بازیکن مهمی برای تیم باشم. در همان ابتدا تصمیمم را گرفتم. من می خواستم برای بارسا بازی کنم و متئو آلمانی و دکو هر کاری ممکن بود کردند. خانواده ام از من حمایت کردند. تصمیم درستی گرفتم و اشتباه نخواهم کرد، مطمئنم.

وقتی رونالدینیو به بارسا آمد، شروع به دنبال کردن این تیم کردم و در نهایت هوادار آن شدم. سپس وقتی برزیل را ترک کردم نیز همچنان هوادار بارسلونا بودم. اگر نیمی از عملکرد رونالدینیو را تکرار کنم هم زیاد خواهد بود. هر کسی روش بازی خودش را دارد. او تاثیر زیادی روی من داشت، درست مانند دکو. همچنین وقتی نیمار به بارسلونا آمد نیز تاثیر زیادی روی من گذاشت. آن ها برزیلی هایی بودند که تاریخ سازی می کردند و من نیز رویای تاریخ سازی در این باشگاه را دارم.

فکر می کنم بارسا با عظمتی که دارد باید برای تمام عناوین بجنگد و همیشه به پیروزی فکر کند. من رویای بازی در این باشگاه را داشتم و پتانسیل تیم را می دانم. با هدف فتح عناوین به این باشگاه آمدم و تمام توانم را به کار خواهم گرفت. طبیعی است که هواداران زیاد مرا نشناسند. برزیلی ها نیز زیاد مرا نمی شناسند. بازیکنی هستم که همیشه می خواهم پیروز شوم و بهترین عملکردم را برای باشگاه و تیم داشته باشم. هواداران می توانند انتظار رافینیای جنگنده ای را داشته باشند. شخصاً فکر می کنم وقتی شرایط برای گروه خوب پیش برود، جوایز فردی نیز به دست خواهند آمد. بهترین عملکردم را برای کمک به تیم خواهم داشت و سپس می توانم به موفقیت های شخصی نیز دست یابم.

روبرت لواندوفسکی؟ من الان می توانم ارسال پاس گل برای بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستند را نیز تصور کنم. اگر رئیس نمی خواهد در مورد بازیکنانی که در این تیم نیستند صحبت کند، پس من نیز صحبتی ندارم.

اخبار داغ 

عبدالله روا فدراسیون موقت را با خاک یکسان کرد؛ درود بر سرپرست مقتدر! / فیلم توافق اولیه سپاهان با گومیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان می ترکد؟ لروی سانه به رئال مادرید پیشنهاد شد هوادار میلان تهدید کرد: اگر لیائو برود، پای خودم را قطع می کنم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!