Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدافع ارزشمند فوتبال ایران با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره این باشگاه به درخواست ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با رامین رضاییان مدافع با تجربه فوتبال کشور برای پیوستن به جمع طلایی‌پوشان اصفهان وارد مذاکره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان که یکی از برترین مدافعان راست فوتبال کشور در سال‌های اخیر است درنهایت پس از انجام یک دور مذاکرات فشرده با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

رضاییان که فصل گذشته پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت سابقه حضور در تیم‌های صبای قم، اوستنده بلژیک، راه آهن، الشحانیه، الدحیل و السیلیه قطر در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی همچنین ۴۵ بازی برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین الملی انجام داده است.

***

کار سپاهان برای شکار «گومیس» آسان شد

مهاجم فرانسوی گالاتاسرای ترکیه در آستانه فسخ قراردادش قرار دارد.

به گزارش فارس، گومیس مهاجم 36 ساله فرانسوی بعد از 4 سال درخشش برای الهلال عربستان و دو قهرمانی با تیم سعودی در آسیا از در زمستان راهی گالاتاسرای شد.

بازگشت گومیس ملقب به «شیر» به گالاتاسرای خوش یمن نبوده و با وجود اینکه این مهاجم 36 ساله در 14 بازی 9 گل به ثمر رسانده ولی قراردادش در آستانه فسخ قرار دارد.

سایت «اسپور» ترکیه خبر داد باشگاه گالاتاسرای تصمیم گرفته قرارداد امبای دیاگنه و بافتیمبی گومیس را فسخ کند و این دو بازیکن در لیست خروجی تابستانی تیم قرار دارند.

گومیس یکی از گزینه های مورایس سرمربی جدید سپاهان برای تقویت خط حمله تیمش مطرح می شود. مورایس با درخشش این مهاجم فرانسوی قهرمان لیگ عربستان شد.

با فسخ شدن قرارداد گومیس با گالاتاسرای کار سپاهان برای جذب این مهاجم گلزن و باتجربه راحت می شود.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا