Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محمدرضا صدیق پور گفت: قبل از اصلاح نظام یارانه قیمت هر قطعه جوجه یکروزه ۶ تا ۸ هزار تومان بود، درحالیکه طی ۲ ماه گذشته از رایگان تا هزار تومان، ۲ هزار تومان و حداکثر ۵ هزار تومان عرضه کردیم.

به گفته او، با اصلاح نظام یارانه دولت قیمت هر قطعه جوجه یکروزه را ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد، درحالیکه با متوسط قیمت ۲ هزار تومان طی ۲ ماه اخیر عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق پور می گوید: گرچه در خرداد پیش بینی می شد که تولید جوجه به ۱۳۰ میلیون قطعه برسد، اما طبق آمار واحدهای مرغ مادر ۱۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی  کردند و در تیر ماه پیش بینی می شود که تولید به ۹۰ میلیون قطعه برسد.

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: با اصلاح نظام یارانه تولیدکنندگان جوجه هر ماه حداقل هزار میلیارد تومان متضرر شدند.

طبق گفته دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه در برهه زمانی ۵ تا ۶ روزه که قیمت هر قطعه جوجه از ۲ و ۳ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان افزایش یافت که همین امر منجر به ممنوعیت صادرات شد که با استمرار زیان تولیدکنندگان و ممنوعیت صادرات دچار کمبود مرغ می شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت جوجه بازار مرغ ارز ترجیحی جوجه یکروزه هزار تومان قطعه جوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد