Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:57:05 GMT

غرقدشدن جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۶۳۳۹

غرقدشدن جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز

روح الله بهشتی فرد گفت: در ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز جمعه ۲۴ تیرماه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن جوانی حدودا ۳۰ ساله در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

او می گوید: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان از دو ایستگاه عملیاتی شماره ۳ و مرکزی به محل حادثه واقع در پایین دست پل قدیم اعزام و بلافاصله اقدام به جستجو و در این محدوده نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: اکیپ‌های اعزامی آتش نشانان مهدی ملائکه زاده، حسن سبزقبا، امیرحسین زاده، علی کمیلی فر، امیر فیلبان پس از دریافت گزارش، بلافاصله در محل حاضر و اقدام به جستجو نمودند که تا این لحظه نتیجه‌ای حاصل نشد، اما جستجو در رودخانه توسط اکیپ‌های غواصی سازمان ادامه دارد.

به گفته بهشتی فرد علی رغم وجود تابلو‌های هشدار دهنده و هشدار‌های مکرر سازمان آتش نشانی مبنی بر رعایت اصول ایمنی و شنا نکردن در مکان‌های ممنوعه، متاسفانه باز هم شاهد حوادث تلخ هستیم که لازم است همشهریان محترم، گردشگران و میهمانان عزیز بر اهمیت این موضوع توجه نموده تا ایمن بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه + فیلم
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • (ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند