Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در واکنش به اظهارات جو بایدن و تهدید ایران در توئیتر خود نوشت: «پاسخ ادعای مضحک جو بایدن در استفاده از گزینه «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران را ۴۲ سال قبل حضرت امام رحمه‌الله علیه فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

اردشیرمطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی نیز به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای القای ناامیدی در کشور اشاره کرد و با به کار گرفتن هشتگ جهاد تبیین نوشت: «۱۶۱ماهواره و ۳۰۰ کانال تلویزیونی با روانه کردن سیل اطلاعات ساختگی، مغرضانه و هدفدار به دنبال القای ناامیدی وعدم کارآمدی حکومت دینی در جامعه‌اند و ما وظیفه داریم ضمن مقابله با تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی دشمن با تبیین دستاوردهای نظام تقویت امید در جامعه را مد نظر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این نماینده مجلس در دومین توئیت خود نیز به مساله زلزله سایه‌خوش در استان هرمزگان پرداخت و توئیت کرد: «استاندار هرمزگان با صرفه‌جویی ۷میلیارد و ۷۰۰میلیون تومانی در هزینه‌های استانداری خانه‌های روستایی را دو هفته قبل از زلزله  سایه خوش بیمه کرده. حالا خانه‌های تخریبی با پول بیمه بازسازی می‌شوند. وجود چنین مدیرانی در دولت امیدوارکننده است.» این نماینده مجلس در سومین توئیت خود هم به سفر منطقه‌ای رئیس‌جمهوری ایالات متحده واکنش نشان داد و اینطور نوشت: «بنای رژیم صهیونیستی بر تارهای عنکبوتی است، حتی اگر بایدن بخواهد پلی بین صهیونیست‌ها و اعراب بسازد این پل روی تار عنکبوت ساخته شده است و پایداری نخواهد داشت. گفتمان مقاومت به زودی ریشه ظلم، نقض حقوق بشر و ناامنی در منطقه را خواهد خشکاند.»

سیدمصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم در دو توئیت جداگانه نظرات خود درباره مسائل روز را نوشت. او در نخستین توئیت به اظهار نظر بایدن واکنش نشان داد و نوشت: «بایدن خیلی مغرورانه از زور صحبت می‌کند. بهتر است تاریخ دوران کارتر را بخواند و متنبه شود.» او در دومین توئیت خود نیز به مساله سفرهای استانی پرداخت و نوشت: «فایده عملی سفرهای استانی برای مردم در اجرای مقتضیات آمایش سرزمین است.»

احمد نادری، نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس اما به مساله‌ای اجتماعی واکنش نشان داد و درباره کنکور نوشت. او در این باره اینطور مرقوم کرد: «دولت، وزارت علوم و سازمان سنجش تصمیم گرفته‌اند کنکور ۱۴۰۲ بر روال سابق برگزار شود اما عده‌ای تهدید می‌کنند که کنکور سال آینده باید طبق مصوبه پر ایراد و غیرقانونی شورای فلان باشد. این قلدری باچه پشتوانه‌ای است؟ چرا وزیری که مورد تایید مجلس است را به‌خاطر عمل به قانون تهدید می‌کنید؟»

علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس نیز به دیدار خود با طلاب یکی از مدارس علمیه کشور اشاره داشت و در توئیتر خود نوشت: «در نشستی با طلاب مدرسه علمیه شهید برونسی مشهد، با اشاره به ظرفیت مهم حوزه برای انجام فعالیت تشکیلاتی در جامعه و خلاء حضور تشکل‌های طلاب در سطوح ملی، تمرین فعالیت موثر جمعی در کنار یادگیری علوم دینی را از وظایف مهم طلاب برای انجام وظیفه مهم تبلیغ و تأثیرگذاری اجتماعی دانستم.»

مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو شورای اقتصاد نیز به مساله فیلترینگ اشاره داشت و در این باره توئیت کرد: «درماه‌های اخیر گفت و گوهایم با صاحب ‌منصبان براین مهم متمرکز بوده که "حکمرانی از فیلترینگ متنوع‌تر و متفاوت است" برخی هنوز در دوگانه بستن و وادادن سیرمی‌کنند در حالی که فیلترینگ کم‌کاربردترین راه‌حل است. اگر جستجوگر ایمن را اتفاق خوبی‌ می‌دانید کاش آموزش می‌دادید تا ملت خودشان انتخاب می‌کردند.»

کمال حسین پور، نماینده شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت نیز در توئیتر خود به مساله خشکی دریاچه ارومیه اشاره کرد و نوشت: «دریاچه ارومیه باید با انجام مطالعات دقیق و کار کارشناسی احیاء شود. من مخالف انتقال آب به دریاچه ارومیه نیستم اما قبل از آن باید حقابه زمین‌های زراعی مردم که قرن‌هاست در آنجا کشاورزی می‌کنند در نظر گرفته شود. باید با در نظر گرفتن پیوست زیست محیطی، از پیامدهای مخرب جلوگیری کرد.»

کد خبر 690721

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماینده مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است