Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، دور شدن محمد محبی از استقلال و احتمال حضور وی در تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از مهمترین اخباری بود که در ۲۴ ساعت گذشته در خروجی گروه ورزش ایرنا قرار گرفت. در گزارش مربوط به انتقال محبی آمده است که تغییر مدیریت تیم سانتاکلارا و علاقه سپاهان به جذب بازیکن ایرانی این تیم موجب شده تا استقلال در آستانه یک ناکامی دیگر در نقل و انتقالات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از مهمترین خبرهای خوب برای هواداران استقلال بازگشت آسمان خراش برزیلی بود. رافائل سیلوا بعد از تمدید قرارداد با استقلال راهی کشور برزیل شد تا تعطیلات خود را سپری کند. سیلوا در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم جانشین بازیکنانی مانند سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در استقلال شد که نیم فصل به خاطر خدمت سربازی از این تیم جدا شدند. 

توافق احتمالی استقلال با عارف غلامی از دیگر اخباری بود که در رسانه‌های مختلف به ویژه گروه ورزش ایرنا منتشر شد. در این خبر که متن کامل آن در لینک آمده است می‌خوانید: نشست مسوولان باشگاه استقلال با عارف غلامی برای تمدید قرارداد، شب گذشته(پنجشنبه) برگزار و طرفین به توافق اولیه برای ادامه همکاری رسیدند.

بمب خبری روز بیست و چهارم تیرماه بافتیمبی گومیس بود که برخی از رسانه‌ها خبر احتمال حضور وی را در تیم سپاهان اصفهان منتشر کردند. در این خبر آمده است: مسئولان تیم سپاهان در حال مذاکره با گومیس هستند مهاجمی که پیش از این بارها برابر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است.

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال پس از جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد. 

مهمترین خبر روز نقل و انتقالات فوتبال ایران توافق و امضای قرارداد رامین رضاییان با تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود. سایت باشگاه سپاهان این توافق را تائید کرد. 

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان رامین رضائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟