Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل‌گهر و مس رفسنجان در دیداری تدارکاتی به تساوی رسیدند.

به گزارش ایسنا، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان، دو نماینده استان کرمان امروز (جمعه) در چارچوب دیداری دوستانه در تهران به مصاف هم رفتند.

این دیدار در پایان با تساوی یک، یک به پایان رسید که مرتضی تبریزی برای گل‌گهر و امید لطیفی برای مس رفسنجان گل‌زنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک باگناما بوکوم، بازیکن گابنی گل‌گهر که به دلیل غیرقانونی بودن حضورش در لیگ بیست و یکم و جعلی بودن مدارکش منجر به کسر ۷ امتیاز از تیم قلعه‌نویی شده بود، در این دیدار دوستانه به میدان رفت تا اولین تجربه‌اش در ترکیب گل‌گهر پس از آن ماجراهای جنجالی را تجربه کند.

این بازیکن گابنی پس از این که به دلیل قانون جذب خارجی‌ها نتوانست در لیگ بیست و بکم برای گل‌گهر به میدان برود، به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان پیوست تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حضورش در ایران را قانونی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال مس رفسنجان استانی ورزشی مس رفسنجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد