Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز جمعه و پس از واکنش هایی به اظهارات برخی طرف ها درباره حشد الشعبی در عراق، هشتگ «#شکراحشدناالشعبی» در صدر هشتگ های روز عراق نشست و ترند برتر توییتر عراقی ها شد.

به گزارش مشرق، هشتگ های توییتر امروز عراق عمدتا مرتبط با خطبه های نماز جمعه طرفداران صدر بود به ویژه عبارتی که از زبان «محمود الجیاشی» یکی از سران جریان صدر به نیابت از سید مقتدا صدر بیان شد؛ عبارت هایی با این مضامین که « حشدالشعبی باید مجددا ساختارمند و از سیاست و تجارت به دور باشد»، «باید جلوی دست خارجی برای دخالت در حشدالشعبی را گرفت» و اینکه «حشد الشعبی منتی درباره آزادسازی اراضی (عراق) از دست داعش ندارد و اگر اهالی آن نبودند، آزاد نمی شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات باعث شد که کاربران در شبکه های اجتماعی، چند هشتگ را داغ کنند.

در میان هشتگ های بعد از «حشدالشعبی ما متشکریم»، چند هشتگ قابل توجه دیگر نیز در جایگاه های بعدی جای گرفته است از جمله: «الحشد وزنی برایش قائل نیست»، «نماز میلیونی عراقی» (اشاره به نماز جمعه طرفداران جریان صدر) و «اگر اهالی آن نبودند سقوط می کرد» (اشاره به این اظهار صدری ها که حشد الشعبی منتی بر سر عراق ندارد و اگر اهالی آن مناطق اشغال شده نبودند این سرزمین ها سقوط می کرد).

امروز نماز جمعه بغداد به دعوت سید «مقتدا صدر» و به امامت شیخ محمود الجیاشی در حالی برگزار شد که خطبه نماز جمعه توسط صدر نوشته و توسط امام جمعه قرائت شد.

از روز گذشته (پنجشنبه) کاروان خودروهای هواداران مقتدا صدر در حالی عمدتا از استان های جنوبی برای شرکت در نماز جمعه امروز، به سمت بغداد حرکت کردند که صدر این نماز را «وحدت بخش» خواند و عده ای از ناظران در عراق نیز آن را عرض اندامی سیاسی تلقی کرده اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مقتدی صدر الحشد الشعبی بغداد هشتگ حشدالشعبی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ناتینگهام فارست

لیگ برتر انگلیس (ناتینگهام فارست - منچسترسیتی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748668

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟