Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان فناور و کارآفرین کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان فناور و کارآفرین کرمانشاه که در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تقدیر از توانمندی‌های بانوان فناور کرمانشاهی، اظهارکرد: خوشبختانه کار‌های بسیار خوبی در این نمایشگاه دیدم که بخش زیادی از آن‌ها مربوط به حوزه کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دستاور‌های حوزه کشاورزی در این نمایشگاه نیازِ منطقه است، افزود: این دستاورد‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که در این حوزه در کشور وجود دارد را پوشش دهد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مهمترین دغدغه بانوان فناور و کارآفرین کرمانشاهی را در دو موضوع تسهیلات و مجوز‌ها عنوان کرد و گفت: این بانوان فناور و کارآفرین خواستار تسریع در اخذ تسهیلات و رفع مشکلات پیش روی گرفتن تسهیلات مانند بحث ضامن بودند.

وی ادامه داد: راه طولانی و سخت گرفتن مجوز‌ها هم یکی دیگر از دغدغه‌های بانوان فناور و کارآفرین کرمانشاهی بود که البته برخی از مجوز‌ها قابلیت اخذ سریع آن‌ها وجود ندارد، با این حال در تلاش هستیم تا هردوی این دغدغه‌ها را پیگیری کنیم، بویژه برای کسانی که توانسته اند یک خلاقیت و ایده جدیدی را ارائه دهند.

خزعلی در ادامه بااشاره به دستاورد‌های خوبی که در این نمایشگاه ارائه شده، عنوان کرد: این دستاورد‌ها هم از طرف شرکت‌هایی که در مرحله رشد بودند و هم از طرف شرکت‌هایی که به مرحله دانش بنیانی رشیده اند ارائه شده که تلاش هر دوی آن‌ها قابل تقدیر است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اضافه کرد: در حوزه کشاورزی هر چقدر ایده و برنامه و کار خلاقانه در استان وجود داشته باشد را از نظر تسهیلات پشتیبانی می‌کنیم و امیدواریم از طریق تسهیلاتی با سود کم و تنفس خوب این ایده‌ها به بازار عرضه شوند.

به گفته این مسئول، حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بصورت ویژه برای بانوان فعال در بخش فعالیت‌های دانش بنیان و کشاورزی در نظر گرفته شده که باید دید چه میزان از آن جذب خواهد شد.

وی همچنین حمایت‌های پارک علم و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه را از بانوان فناور و کار آفرین خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد، این حمایت‌ها با شدت بیشتری تداوم پیدا کند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید براینکه از بانوان بویژه زنان سرپرست خانوار حمایت ویژه‌ای خواهد شد، گفت: این حمایت‌ها هم در بخش پرداخت تسهیلات و هم در قالب طرح کسب و کار پایدار خانواده محور خواهد بود تا این بانوان بتوانند هم برای خود و هم برای فرزندان و جوانانی که در خانواده دارند، کار ایجاد کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور همچنین از مرکز درمان ناباروی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و دستاورد‌های آن بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بانوان کارآفرین معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور دستاورد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، گفت: دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،انسیه خزعلی در آیین اختتامیه این دوره که شب گذشته در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

وی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

خزعلی ادامه داد: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجراست که یکی از آنها خانواده و فرهنگ خانواده است که با  محورهای خانواده، رسانه مد و لباس و غیره طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی را به مردم ارائه دهیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: طرح  پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه  سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

گفتنی است، سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش در مشهد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست