Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: نکاتی که دیروز به رییس جمهور مردمی یادآور شدم یکی راجع به بیکاری بود. بیکاری در کرمانشاه غوغا می‌کند و همه بر این موضوع اجماع دارند.

وی اضافه کرد: مسکن، بالا بودن اجاره خانه، مشکل ازدواج جوانان، عفاف و حجاب و مسایل فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: قبلا مهریه‌ها پنج تا ۱۰ سکه بود، اما الان زیاد شده است. باید راجع به ساده گرفتن مهریه و ازدواج تلاش کنیم. الگو‌هایی که در جامعه داریم دنیا ندارد. حضرات معصومه، فاطمه و زینب از الگو‌هایی هستند که باید از آن‌ها تبعیت کنیم.در نشست شورای اداری استان با حضور  رییس جمهور، در باره خام فروشی نیز صحبت شد که باید از خام فروشی در استان و کشور جلوگیری شود که به ضرر کشور است.

وی تاکید کرد: کشور ما روی زر خوابیده و اگر خوب عمل کنیم هیچ احتیاجی به بیگانگان نداریم. بیش از ۱۰۰ نوع معدن داریم و گاز و نفت ما حرف اول را در دنیا می‌زند. وحدت، معنویت، سیاست و مقاومت را باید در پیش بگیرم و نگاه به غرب نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله علما بیکاری کرمانشاه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد