Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی به واراژدین کرواسی پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان چند فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران سال گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و از جمع قرمزپوشان تهرانی جدا شد؛ او پس از جدایی بابت طلب‌هایش از پرسپولیس به فیفا شکایت نیز کرد و در نهایت دادگاه فیفا تصمیم نهایی خود در پرونده بوژیدار رادوشوویچ را گرفت و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشوویچ ۳۳ ساله به‌مدت شش‌سال به‌عنوان دروازه‌بان در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و معمولاً دروازه‌بان دوم و جانشین به‌شمار می‌رفت؛ او در طول این سال‌ها ۲۹ بازی برای پرسپولیس در لیگ‌برتر انجام داد و ۱۵ کلین‌شیت نیز به‌ثبت رساند. ۵ بازی در جام‌حذفی انجام داد و دو کلین‌شیت نیز داشت و همچنین فقط در یک‌بازی آسیایی درون دروازه پرسپولیس ایستاد.

او که دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت اما آن را فسخ کرد در نهایت با عقد قراردادی یک‌ساله به واراژدین کرواسی پیوست؛ همچنین در قرارداد وی بند تمدید به‌مدت یک‌سال دیگر نیز وجود دارد.

کد خبر 588405

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر پنجره نقل و انتقالات رادوشوویچ بوژیدار رادوشویچ شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس واراژدین لیگ فوتبال کرواسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد