Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدی شهردار خوانسار طی مکاتبه ای دستوراتی را در خصوص متوفیانی که خودکشی می کنند بدون ذکر مواد قانونی ابلاغ کرد و برای این متوفیان محدودیتهای در شهر خوانسار گذاشت.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی شهردار خوانسار طی مکاتبه ای دستوراتی را در خصوص متوفیانی که خودکشی می کنند بدون ذکر مواد قانونی ابلاغ کرد و برای این متوفیان محدودیتهای در شهر خوانسار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مهدی احمدی شهردار خوانسار طی یک مکاتبه با چاپقلی مسئول خدمات‌شهری شهرداری خوانسار برگزاری مراسم‌ترحیم‌ را برای‌افرادی‌که‌ به‌دلیل خودکشی فوت نموده اند در بهشت فاطمیه(س) خوانسار ممنوع اعلام کرد.

این در حالی است که احمدی به دلیل و منشا قانونی این تصمیم هیچ اشاره ای نکرده‌است.

همچنین احمدی طی مکاتباتی با چاپخانه بنر و نصاب داربست در خوانسار نصب داربست و چاپ بنر های با ابعاد 2در3 و 3در4 را در شهر خوانسار برای متوفیان ممنوع اعلام کرد.

استفتائات از مقام معظم‌رهبری حضرت‌آیت الله خامنه ای، حضرت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله صافی گلپایگانی‌در خصوص برگزاری و شرکت در مراسم متوفی که‌خودکشی کرده‌است نیز در ادامه می خوانید;

پاسخ آیت الله خامنه ای :

این کار فی نفسه اشکال ندارد

پاسخ آیت الله مکارم‌شیرازی:

خودکشی به یقین از گناهان کبیره است، و مالکیّت انسان نسبت به نفس خویش، نمی تواند دلیل بر خودکشی شود. همان گونه که مالکیّت انسان نسبت به اموالش، نمی تواند مجوّز آتش زدن آن گردد. البتّه باید تمام مراسم را برای این گونه افراد مانند مسلمان عادّی انجام داد، و شرکت در این مراسم و دعا برای نجات آنها مانعی ندارد، شاید مشمول عفو الهی واقع شوند

آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز می‌گوید: «خودکشی از گناهان کبیره است؛ اما شرکت در مراسم تشییع و ترحیم کسی که خودکشی کرده، مانعی ندارد.

منبع: برنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایران خودکشی شهرداری فوت خوانسار شهردار خوانسار خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر