Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد اروپایی اعلام کرد که مذاکرات در خصوص احیای توافق هسته‌ای به پایان خود نزدیک شده، اما مشخص نیست که در این گفت‌وگوها توافقی حاصل می‌شود یا خیر.

این مقام اروپایی افزود که مذاکرات در حال حاضر در مرحله بسیار بسیار پیشرفته قرار دارد.

وی در ادامه مدعی شد که دور آخر مذاکرات هسته‌ای که در دوحه قطر برگزار شد، بی‌نتیجه ماند و علت کاملا مشخص است؛ زیرا ما درباره هر آنچه که روی میز بود، مذاکره کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد افزود: «می‌توانیم روی برخی جزئیات باقی‌مانده با دقت بیشتری متمرکز شویم. منتظر برخی ایده‌ها از طرف ایران و پاسخ آمریکا به آنها هستیم. نمی‌دانم آیا به پایان این روند رسیده‌ایم یا نه، اما مذاکرات به پایان نزدیک شده است».

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مذاکرات احیای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد