Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار خوزستان از سد انحرافی شهرستان حمیدیه به منظور رصد و پایش آورد آبی رودخانه کرخه جهت تامین آب شرب، کشت‌های دائمی از جمله نخیلات و آب شرب دام‌های سبک و سنگین روستایی و عشایری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آریا از اهواز؛آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار خوزستان به همراه حسینی نژاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، الوان‌پور فرماندار حمیدیه، فیاضی مدیر شرکت بهره‌برداری کرخه و شاوور و بخشدار مرکزی حمیدیه از سد انحرافی حمیدیه به منظور رصد و پایش آورد آبی رودخانه کرخه جهت تامین آب شرب و کشت‌های دائمی از جمله نخیلات و آب شرب دام‌های روستایی و عشایری بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ تامین آب کانال وصیله حلاف، کانال قدس، بخشی از آب شرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و همچنین رودخانه‌های هومن و نیسان شهرستان دشت آزادگان از سد انحرافی حمیدیه، اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

در ادامه همچنین از آبپخش حمیدیه که کانال‌های کرخه نور، کانال ام-آر و کانال ام- ال، در حوزه گمبوعه از آن تغذیه می‌شوند بازدید و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

در بخش دیگری از این بازدید میدانی، از روستاهای مسیر خسرج و پس از آن از روستاهای مسیر گمبوعه و مسیر کرخه نور از جمله روستای ستار حماد و روستای دهکده جهت بررسی کانال‌ها و تامین آب بازدید بعمل آمد.

در پایان به منظور بررسی وضعیت آب کشت‌های دائمی و آب شرب دام‌ها، نشستی به ریاست معاون استاندار و با حضور مدیران شهرستان و برخی از بزرگان گمبوعه برگزار شد.

آقارضا فتوحی در این نشست به تشریح تغییرات اقلیمی و کاهش آوردهای رودخانه‌ها که تحت تاثیر خشکسالی سراسری است اشاره کرده و بر تامین آب شرب دائمی کلیه ساکنین شهرستان و روستاها، تامین آب کشت‌های دائمی از جمله نخیلات و آب شرب دام‌های سبک و سنگین به هر شکل ممکن از جمله تانکرهای آب تاکید کرد.

 

پایان پیام./



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار خوزستان آب شرب کشت های دائمی آب شرب دام تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (12 اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کنند.

دیدار با مسئولان و قضات و کارمندان دادگستری استان هرمزگان، حضور در صبحگاه مشترک و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروهای مسلح،بازدید از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی،دیدار صمیمی با کارگران،دیدار با روسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران، حضور در جلسه شورای اداری استان هرمزگان،بازدید از نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان از برنامه های سفر ریاست قوه قضاییه به استان هرمزگان است.

حضور در جلسه شورای عالی قوه قضاییه و مصاحبه با خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای می باشد.

لیست کامل برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه و همچنین مسئولان قضایی استان به شرح زیر است: 

برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه در بندرعباس شامل حضور ریاست قوه قضاییه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، ددار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه. 

همچنین برنامه معاونان قوه قضائیه به شرح ذیل است:

 آقای عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از شهرستان بندرلنگه بازدید خواهند کرد

آقای خلیلی معاون اول قوه قضاییه در بندرعباس بازدید هایی را خواهند داشت

 آقای بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شهرستان بستک بازدید می کنند همچنین ایشان سفرهایی به شهرستان بندر خمیر و قشم خواهند داشت

 آقای محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از شهرستان بشاگرد بازدید می کنند 

 آقای پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به شهرستان جاسک سفر خواهند کرد 

 آقای منتظری رئیس محترم دیوان عالی کشور از شهرستان رودان بازدید خواهند کرد 

 آقای الفت معاون محترم منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه از شهرستان حاجی آباد بازدید خواهند کرد 

 آقای خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان بازدید خواهند کرد 

 آقای موحدی دادستان محترم کل کشور به شهرستان میناب سفر خواهند کرد

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس