Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ که هفته گذشته برگزار شد، خروج رسمی دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات از جایگاه سرمربیگری تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ را به همراه نداشت تا آینده بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

اسکوچیچ همچنان مخالف دارد اما…

صحبت‌های دراگان اسکوچیچ در نشست عصر سه شنبه با تعدادی از اعضای هیأت رئیسه باعث شد تا آنها برای قطع همکاری با سرمربی کروات کمی مردد بشوند اما باز هم اکثریت آنها با توجه به فشار برخی بازیکنان تیم ملی و مقامات وزارت ورزش اصرار به برکناری اسکوچیچ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سرمربی فعلی تیم ملی ایران نامه اخراج را دریافت نکرد تا گزینه‌های داخلی بررسی شده و در صورت عدم دستیابی به مربی مورد نظر به همکاری با اسکوچیچ توجه شود.

فقط «علی دایی»

سرمربی پیشین تیم ملی ایران گزینه اول و آخر فعلی برای جانشینی اسکوچیچ است. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال نیز با حضور دایی موافق است تا روند مذاکره با وی به صورت منطقی پیش برود اما همچنان پاسخ علی دایی همان «نه» تکراری است.

دایی باوجود اصرار فدراسیون، راضی به پذیرش این پیشنهاد نشده است و نمی‌خواهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودش را جزئی از پروژه عدم نتیجه‌گیری تیم بداند.

لابی سرمربی قبلی تیم ملی فعلاً بی ثمر

در این بین یکی از سرمربیان داخلی پیشین تیم ملی ایران هم تلاش گسترده‌ای را از سوی اطرافیانش برای بازگشت به تیم ملی ایران آغاز کرده است اما مجموعه مدیریتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش موافق با او نیست. او که در ابتدا قرار بود جزو گزینه‌های بعد از علی دایی برای مذاکره شود با مخالفت ارکان ورزش مواجه شد تا اقبال خود را از سوی چند فرد پر قدرت عرصه صنعت برای پیشنهاد شدن به فدراسیون فوتبال دنبال کند.

محبوب باتجربه‌های رختکن تیم ملی شانسی ندارد

فدراسیون فوتبال تاکنون مذاکره‌ای با هیچ گزینه داخلی جز علی دایی نداشته است. دایی تنها گزینه داخلی فعلی فدراسیون فوتبال است تا بتواند اتحاد را در بین اعضای تیم ملی ایران بار دیگر به وجود آورد. بنابراین تلاش‌های سرمربی جوان لیگ برتری با حمایت تعدادی از بازیکنان قدیمی تیم ملی ایران تا الان ناکام مانده است.

مأموریت تکراری برای علی دایی؟

تنها گزینه فعلی فدراسیون فوتبال علی دایی است که پاسخ او هم منفی است. فدراسیون فوتبال حاضر نیست سراغ گزینه‌های دیگر غیر از علی دایی برود از این رو شاید این گزینه تنها گزینه ممکن داخلی باشد.

با این حال هنوز معلوم نیست در روزهای آینده چه تصمیمی در ین زمینه گرفته خواهد شد. ابهامی که در داخل راهروهای فدراسیون فوتبال نیز مورد سئوال قرار گرفته و کسی از سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران برای جام جهانی آگاهی ندارد.

کد خبر 5537812

منبع: مهر

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فوتبال جام جهانی 2022 قطر فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی بسکتبال انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی آزاد یحیی گل محمدی فدراسیون ورزش های دانشگاهی فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده