Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به آغاز تزریق دوز چهارم واکسن کرونا، گفت: بیش از ۵۶ درصد واجدان شرایط برای تزریق واکسن در استان هنوز دوز سوم واکسن خود را تزریق نکرده‌اند که این جای نگرانی دارد.

غلامرضا شریف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تزریق دوز چهارم  واکسن کرونا در خراسان‌جنوبی آغاز شده و ستاد ملی مدیریت کرونا به جهت در پیش رو بودن بازگشت حجاج، گردهمایی عظیم اربعین حسینی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اقدام به الزام دریافت دوز یادآور واکسن کرونا در تمامی گروه‌های سنی کرده است که براین اساس تمامی افرادی که بیش از شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آن‌ها گذشته است می‌توانند این دوز را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توصیه شده افرادی که دفعه‌های قبلی پایه کشته شده این واکسن را تزریق کرده‌اند، این بار نوع دیگری از واکسن را بزنند، افزود: واکسن به درخواست افراد تزریق خواهد شد، اما توصیه‌ها قبل از تزریق ارائه می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن تمام پایگاه‌ها برای تزریق واکسن کرونا، تصریح کرد: از این حیث مردم نگران شلوغی نباشند چراکه تنها در شهرستان بیرجند ۱۴ پایگاه تزریق واکسن فعال است.

شریف‌زاده با بیان اینکه تزریق دوز چهارم برای کادر درمان و سالمندان از دو ماه قبل آغاز شده است، اظهار کرد: از تمام مردم و واجدین شرایط می‌خواهیم به امر تزریق واکسن حساس بوده چراکه هر آنچه که وزارت بهداشت اعلام می‌کند حتما قطعی و لازم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین حسینی ایسنا خراسان جنوبي وزارت بهداشت ستاد ملی مدیریت کرونا تزریق واکسن کرونا سالمندان کادر درمانی کرونا در ایران خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را در پاسخ به ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با یاری خدا آغاز اجرای مرحله چهارم عملیاتمان را در راستای انجام دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

به نقل از المسیره، این بیانیه همزمان با تظاهرات میلیونی مردم صنعا با شعار «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی