Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کسی تفکر هجومی دارد باید به بخش دفاعی بی‌توجه باشد؟

 

صادق ورمزیار در خصوص نقل و انتقالات استقلال صحبت هایی کرد.

به گزارش طرفداری، صادق ورمزیار در خصوص شرایط فعلی استقلال و یارگیری‌های فصل جدید به فارس گفت:

با شناختی که از مصطفی آجرلو داشتم او آجرلوی قبلی نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما امیدوارم در طول فصل چیز دیگری ببینیم و مردم شاهد بازی‌های خوب از تیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکردی را ببینیم که لیاقت تیم قهرمان است و امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی برای استقلال رقم بخورد.

مدافع اسبق استقلال تصریح کرد:

خیلی خوشحال می‌شدم اگر می‌گفتند نحوه جذب بازیکنان به چه صورت بوده؟ آیا این کار با نظر کادر فنی و سرمربی انجام شده؟ طبیعتا جذب بازیکن باید با نظر سرمربی باشد. امیدوارم همین اتفاق افتاده باشد و کار به همین شکل پیش برود.

او با اشاره به ترافیک بازیکن در خط حمله گفت:

الان تعداد بازیکن در فاز هجومی زیاد است در صورتی که تیم در پست دفاع وسط، هافبک میانی و وینگرهای چپ و راست مشکل دارد. در دفاع وسط دانشگر جدا شده، عارف غلامی هنوز قرارداد نبسته و مبلغ زیادی خواسته، وضعیت یزدانی هم مشخص نیست. در واقع پازل تیم در اینجا خالی شده، اگر تیم بخواهد با سیستم 2-5-3 بازی کند دچار کمبود است و اگر 2-4-4 بازی کند این کمبود بیشتر می‌شود. 

ورمزیار افزود:

ما در پست دفاع وسط احتیاج به بازیکن داریم. پست دفاع راست هم با رفتن وریا غفوری باید کامل شود. در پست‌های وینگر چپ و راست سال قبل مشکل داشتیم. وضعیت هافبک‌های دفاعی هم همینطور است. در واقع پازل ما کامل نیست. در صورتیکه 8-7 مهاجم داریم، مشغول صحبت با کاوه رضایی و محمد محبی هم هستیم.

 

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود ساپینتو تفکرات هجومی دارد عنوان کرد:‌

اگر کسی تفکر هجومی دارد باید به بخش دفاعی بی‌توجه باشد؟ مگر یک تیم چند مهاجم نیاز دارد؟ به هر حال امیدوارم همین بازیکنانی که حضور دارند به خوبی جواب بدهند اما ای کاش در این مورد کارشناسانه‌تر عمل می‌شد. در خط  حمله تیم کامل است اما این سؤال مطرح می‌شود که چه کسی این تیم را می‌بندد؟ به نظرم این شکل تیم بستن، شکل خوبی نیست. اگر کمیته فنی در باشگاه نظر می‌دهد بیایند بگویند بر اساس نظرات کمیته فنی بازیکن گرفتیم. اگر فیلم بازیکن به سرمربی نشان دادند بازیکنان بهتر دیگری هم بودند که فیلم آن‌ها را نشان بدهند. آیا کمیته فنی در مورد جذب بازیکنان نظر می‌دهد؟‌ چه کسی روی جذب بازیکنان تصمیم می‌گیرد؟ فردا روزی چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

او در مورد برنامه تمرینی استقلال و زمان کم تا شروع مسابقات لیگ برتر، گفت:

برای بدنسازی باید 4 تا 6 هفته زمان در نظر بگیرید. بعد از آن باید برای بازی‌های دوستانه، ریکاوری و برگشت تیم وقت بگذارید. به نظرم تمرینات کمی دیر شروع شد. در تمام دنیا یک جور بدنسازی می‌کنند. ساپینتو هم از دنیا جلوتر نیست. این زمان 4 تا 6 هفته را بهترین‌های دنیا نوشته‌اند و هیچکس نمی‌تواند از آن عقب‌تر یا جلوتر باشد.

ورمزیار گفت:

شاید نوع آن تفاوت کند اما علم یک چیز است. وقتی بیشتر فشار بیاورید خطر مصدومیت و آسیب‌دیدگی در طول فصل وجود دارد. اگر هم کمتر فشار بیاورید تیم دیرتر آماده می‌شود. اما به هرحال از خدا می‌خواهم اوضاع درست شود. برای موفقیت تیم و مدیریت باشگاه دعا می‌کنم. موفقیت آن‌ها باعث شادی و خوشحالی مردم و هواداران می‌شود.

اخبار داغ 

عبدالله روا فدراسیون موقت را با خاک یکسان کرد؛ درود بر سرپرست مقتدر! / فیلم توافق اولیه سپاهان با گومیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان می ترکد؟ لروی سانه به رئال مادرید پیشنهاد شد هوادار میلان تهدید کرد: اگر لیائو برود، پای خودم را قطع می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی

مدیر باشگاه اینترمیامی از افزایش درآمد این باشگاه با آمدن لیونل مسی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر آسنسی گفت: مسی شما را به سطح بعدی می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه چشمگیر است. از موقعیت خود بسیار راضی هستیم و به تیم و کار انجام شده افتخار می‌کنیم. تنها چیزی که باقی می‌ماند، توسعه تیم است.

مدیر باشگاه اینترمیامی اظهار داشت: از زمانی که لیونل مسی آمد، از تیمی با بودجه 60 میلیونی به 125 یا 130 میلیون دلار رسیدیم، امسال انتظار دارم گردش مالی ما 200 میلیون یا بیشتر باشد.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

مسی در جولای 2023 به عنوان بازیکن آزاد از پی‌اس‌جی به اینتر میامی رفت و قراردادش تا دسامبر 2025 اعتبار دارد. مسی در این فصل 10 بازی انجام داده، 11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. پس از 11 هفته، اینترمیامی با 21 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق لیگ برتر آمریکا (MLS) است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟