Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و در نهایت واژگونی خودرو مهمترین عامل تصادفات جاده ای، به خصوص در آزادراه قزوین - زنجان بوده و به همین جهت همواره توصیه شده است تا رانندگان هنگام سفر به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت کردند اختصاص دهند.

 آمار تصادفات و سوانح منجر به فوت در استان هنگام تعطیلات با توجه به تردد سنگین وسایل نقلیه با کاهش روبرو است، اما در روز‌های عادی و با خلوت شدن جاده، رانندگان برای رسیدن زودتر به مقصد با سرعت بالای رانندگی، حوادث جرحی و فوتی را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 توقف در حاشیه راه، به ویژه در آزادراه‌ها نیز از دیگر عوامل مسبب ساز در سوانح جاده‌ای بوده و متاسفانه علی رغم توصیه‌های مکرر پلیس، بازهم شاهد این مساله در جاده‌های ارتباطی استان هستیم.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به افزایش بیش از ۴۰ درصدی سفر در عید سعید قربان نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: برای تعطیلات عید سعید غدیر نیز برنامه ریزی‌های لازم برای حضور مستمر پلیس در راه‌های ارتباطی، به خصوص گشت‌های نامحسوس به عمل آمده و پلیس راه قزوین با حداکثر ظرفیت خود در سطح جاده‌های استان مستقر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تصادفات رانندگی حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان