Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش والیبال نشسته ایران از علاقه اش برای افتخار آفرینی برای کشورمان گفت و افزود: یکبار از کشور آذربایجان تماس گرفتند و خواستند که برای تیم ملی آنها مسابقه بدهم، اما پیشنهادشان را رد کردم.

مسعود امامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان در رشته پاراوالیبال، اظهار کرد: این مسابقات قرار است آبان ماه به میزبانی شهر سارایوو کشور بوسنی برگزار شود که حکم انتخابی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دو بار تعویق این رقابت ها از سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: آبان سال گذشته بود که اردوهای تیم ملی به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کیش شروع شد، اما به دلیل تشدید بیماری کرونا در ایران، چند کشور از حضور در این رقابت ها  انصراف دادند و مسابقات هم لغو شد، با این وجود ما تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان که قرار بود زمستان در چین برگزار شود، ادامه دادیم.

 ملی پوش والیبال نشسته ایران اضافه کرد: متاسفانه این رقابت ها هم به دلیل شرایط کرونایی چین در موعد مقرر برگزار نشد و به اردیبهشت ماه افتاد، اما در این ماه هم برگزار نشد و در نهایت میزبانی مسابقات جهانی به کشور بوسنی داده شد.

امامی که با دو متر قد دومین ورزشکار قد بلند والیبال نشسته دنیاست، ادامه داد: تیم ملی کشورمان به منظور حضور قدرتمند در مسابقات جهانی بوسنی، اخیرا در تورنمنت بین المللی به میزبانی کشور ترکیه شرکت کرد که قهرمان شدیم.

وی که علیرغم 14 سال حضورش در والیبال نشسته ایران برای اولین بار به مسابقات برون مرزی اعزام شده، گفت: طی سالهای گذشته بارها به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما هربار به دلیل مشکلاتی از تیم ملی خط می خوردم و این بار دیگر به مسابقات برون مرزی اعزام شدم.

وی با تاکید براینکه علاقمند به افتخار آفرینی برای مردم کشورش است، گفت: یکبار از کشور آذربایجان با من تماس گرفتند که تابعیت آنها را بپذیریم و برای تیم ملی شان مسابقه بدهم، اما قبول نکردم و در حال حاضر هم در اسنپ کار می کنم و مسافر جابجا می کنم.

امامی که تاکنون با تیم های لیگ برتری مختلف ایران کار کرده و سابقه چندین دوره قهرمانی در لیگ های ایران را در کارنامه دارد، یادآورشد: متاسفانه در این مدت حتی یکی از مسئولین  یک تماس با من نگرفتند تا یک تبریک خشک و خالی هم بگویند که جای گلایه دارد.

وی که اکنون در تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان بازی می کند، از پائین بودن قراردادهای بازیکن لیگی والیبال نشسته انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر برای یک فصل بازی حدود 40 میلیون تومان می گیرم که باتوجه به رفت و آمدها و هزینه های زندگی رقم ناچیزی است.

این ملی پوش والیبال نشسته که در بخش کوزران کرمانشاه زندگی می کند، از سختی های بسیاری که از شروع راه تا به امروز برای این رشته متحمل شده هم گفت و افزود: در نوجوانی در یک تصادف شدید رانندگی از ناحیه پا دچار معلولیت شدم و با وجود اینکه حادثه ای بسیار تلخ برایم بود، اما ناامید نبودم و تصمیم گرفتم که وارد ورزش شوم، برای همین به کرمانشاه آمدم و در رشته والیبال نشسته ثبت نام کردم، اما متاسفانه این رشته پس از چندماه منحل شد.

وی ادامه داد: به دلیل علاقه ای که به رشته ام داشتم، با سختی و مشقت زیادی به کرج، ایلام، همدان، قم و دیگر شهرها می رفتم تا در ماه چند جلسه تمرین داشته باشم تا اینکه در سال 2012 برای اولین بار اردوی استعدادیابی تیم ملی برگزار شد و من هم به اردو دعوت شدم، اما تنها به دلیل اینکه مربی نداشتم بعد از دو اردو، از تیم ملی خط خوردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه تیم ملی والیبال نشسته جمهوري آذربايجان والیبال نشسته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل