Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به امادگی این منطقه برای برگزاری جشن ویژه دهه ولایت و روز عید غدیر اعلام کرد: جشن و شادی را به محله‌های مرکزی تهران اوردیم.

به گزارش به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت ویژه برنامه‌های شاد و متعددی در دارالولایه شهر تهران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: برنامه‌های مفرح از عید قربان آغاز شد و تا عید غدیر نیز ادامه دارد.


شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به هم افزایی کلیه معاونت‌ها برای برپایی جشن‌های با شکوه عید قربان تا غدیر گفت: نقاره زنی جوانان و خدام الرضا (ع) در محله‌های مرکزی تهران، راه اندازی پویش بچه‌های مولا با دعوت از نوجوانان برای تهیه شعر و سرود در روز غدیر، برپایی جشن‌های همه روزه در بوستان‌ها و اماکن تاریخی-گردشگری منطقه، برپایی استیج شادی و نشاط در شب‌های عید همراه با پذیرایی و اطعام روز غدیر با اجرا‌های فرهنگی و با نشاط از جمله اقدامات و جشن‌هایی است که در این ایام‌توسط اداره‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار خواهد شد.


سید محمد موسوی همچنین به حال و هوای شهر و زیباسازی بصری معابر ویژه ایام شادی و‌سرور شیعیان در دارالولایه شهر تهران اشاره کرد و افزود: تمامی میادین مهم منطقه و معابر اصلی از جمله منیریه، راه آهن، حر، پاستو، ابوسعید، ولیعصر عج و مولوی با استفاده از ریسه و پرچم‌های پایه دار اذین بندی شده و ابر پرچم‌های منقش به نام مقدس حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر سردر ساختمان‌های بزرگ و مهم منطقه شامل: ساختمان تاکسیرانی، ساختمان دادسرا و ساختمان شرکت پست نصب شده تا نوید اور این جشن بزرگ باشد.


او گفت: المان‌های ویژه عید غدیر از سازمان زیباسازی شهر تهران تحویل گرفته شده و دو المان در چهارراه حضرت ولیعصر عج و میدان منیریه نصب شده است.


شهردار منطقه۱۱ تهران در انتها افزود: کلیه معاونت‌ها و ادارات منطقه۱۱ در حال تلاش و امادگی برای برپایی جشن و سرور عید غدیر هستند و از تمامی مردم دعوت می‌کنیم تا در پویش اطعام بزرگ غدیر که سفارش ویژه امامان و پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) است؛ شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محلات شهر تهران منطقه 11 اطعام غدیر عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: روشنایی بوستان ولایت در ورودی شهر با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت تکمیل خواهد شد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک، خاطرنشان کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری اقدامات انجام شده در بوستان ولایت را مطرح و تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

کد خبر 749119

دیگر خبرها

  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز