Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور در بازدید معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، مسئول قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه و فرماندار رودان با اشاره به پروژه های آبرسانی در شهرستان رودان افزود: به همت نیروی دریایی سپاه پروژه های بزرگی در قالب جهاد آبرسانی و طرح بزرگ محرومیت زدایی در حال انجام است که جمعیت تحت پوشش مجتمع های «خیرآباد – برنطین» در بخش مرکزی و «نازدشت – فاریاب» در بخش رودخانه رودان از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات این پروژه ها افزود: مجتمع «خیرآباد – برنطین» جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر تحت پوشش دارد که با هدف تامین نیاز آبی آنها ۸ کیلومتر خط انتقال و ۲۵ کیلومتر شبکه توزیع احداث می شود. در این راستا دو حلقه چاه و یک باب مخزن با ظرفیت یک هزار متر مکعب احداث خواهد شد.

حمزه پور اعتبار این پروژه را ۳۹۳ میلیارد ریال عنوان و پیش بینی کرد، تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به تامین نیاز آبی جمعیت ۲ هزار و ۱۰۰ نفری مجتمع "نازدشت – فاریاب" اشاره کرد و گفت: به منظور پایداری آب این مجتمع یک حلقه چاه و یک باب مخزن با ظرفیت یک هزار متر مکعب احداث می شود.

مدیرعامل آبفا افزود: با هدف بهره مندی جمعیت این مجتمع ۱۰ کیلومتر خط انتقال و بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال احداث خواهد شد.

حمزه پور اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۴۳۱میلیارد ریال عنوان کرد که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5539235

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا تنگسیری آب و فاضلاب شهری هرمزگان نیروی دریایی سپاه آبرسانی روستایی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد شیراز نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد

ناو بالگردبر شهید نادر مهدوی نیروی دریایی سپاه از مدار صفر درجه عبور کرده و در اجرای ماموریت در نیم کره جنوبی قرار دارد.

به گزارش فارس، ناو بالگردبر شهید نادر مهدوی نیروی دریایی سپاه از مدار صفر درجه عبور کرده و در اجرای ماموریت در نیم کره جنوبی قرار دارد. این اولین حضور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریتی در این سطح و دور از آبهای کشورمان است.

ناو شهید مهدوی با ۲۴۰ متر طول و ۳۲ متر پهنا قابلیت بارگیری ۴۱ هزار تن تجهیزات را دارد و برد عملیاتی آن بیش از ۱۸ هزار مایل عنوان شده است.

این ناو به تجهیزات متنوع رزمی از جمله سیستم شلیک موشک بالستیک، رادار آرایه فازی سه بعدی، توپخانه ضدهوایی زو-۲۳–۲، اورلیکن و اورلیکن ۳۵ م‌م مجهز است و قادر است تا ۴ بالگرد و ده‌ها پهپاد و شناور را با خود به دریا برده و عملیاتی کند.

برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد | لحظه شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدوی | فیلم و عکس

این اولین اعزام ناوگان نیروی دریایی سپاه در آبهای دور آنهم در نیمکره جنوبی زمین بشمار می‌رود که علاوه بر آمادگی‌های تجهیزاتی و تکنیکی به عنوان نقطه عطفی در حضور ناوها و شناورهای سپاه در اقیانوس‌ها نیز ارزیابی و قلمداد می‌شود.

به گفته کارشناسان و تحلیل‌گران نظامی، با این حضور شکوه آفرین می‌توان باور داشت که حالا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار حضور ایران در آبهای دور در صیانت از منافع دریایی کشورمان بشمار می‌رود، پشتیبان و همسنگر قدرتمندی در این عرصه خواهد داشت که بر تمرکز و توان ایفای این مسئولیت خطیر می‌افزاید.

دیگر خبرها

  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی