Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پلمب بخش ورزشی مجموعه تجاری ایران مال، اظهارداشت: ما مجموعه را پلمب نکردیم بلکه بخشی را که تخلف در آن صورت گرفته به صورت موقت از فعالیت محروم کردیم تا فرایند قانونی طی شود و اخذ مجوز صورت بگیرد.  

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: اول اینکه آنها باید برای بخش‌‌های اماکن ورزشی خود مدیر معرفی کنند و دوم طبق دستورالعمل وزارت ورزش اختلاط زنان و مردان منع قانونی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع ایران مال مجوز کلی برای مجموعه‌هایش داشته اما با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده باید برای هر بخش یک متولی معرفی کند تا پاسخگو باشد. 

جوادی با اشاره به اینکه اداره کل از حمایت بخش خصوصی و دولتی در ورزش حمایت می‌کند، تصریح کرد: استان تهران فقیرترین استان در سرانه ورزشی است بنابراین ما از اینکه بخش خصوصی و دولتی ورزش کمک می‌کند، استقبال می‌کنیم. وقتی یک فضای تجاری آمده و در ورزش فعالیت می‌کند ما حمایت می‌کنیم اما مطابق با قوانین به هیچ عنوان اختلاط زن و مرد را در فضای ورزشی نداریم.

جوادی با بیان اینکه این مجتمع تجاری برای فعالیت صورت گرفته مجوزی نداشته، خاطرنشان کرد: این فعالیت بدون مکاتبه بوده و مورد تایید نیست. اگر این مجتمع می‌خواهد فعالیتی در جاده درستی داشته باشد باید مدیر معرفی و برای فعالیت زنان و مردان زمان‌بندی تعیین کند چون وقتی حرمت‌ها حفظ نشود خیلی از زنان نمی‌توانند فعالیت ورزشی داشته باشند. این مجتمع تجاری می تواند مانند سایر باشگاه‌ها در زمان‌بندی تفکیک داشته باشد در این صورت مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، یادآور شد: این اتفاق مربوط به یک ماه پیش است؛ در زمانی که استان تهران برنامه‌های زیادی برای حجاب و عفاف داشته حالا این کلیپ پخش شده و به فعالیت‌های ما لطمه وارد کرده است. باید متولیان امر بیایند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اداره کل ورزش و جوانان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی