Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدروح الدین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی سه ماهه اول سال جاری ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۴۱ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی به صورت دوره ایی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

هاشمی اظهار داشت: بیشترین موارد تخلف مشاهده شده در اجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرنوع تخلفات اقتصادی در حوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

کد خبر 5539259

منبع: مهر

کلیدواژه: تخلفات صنفی ایلام صنعت معدن و تجارت ایلام کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد