Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:25:42 GMT

محرز: تشنه کسب جام‌های بیش‌تر در سیتی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۹۱۴۶

محرز: تشنه کسب جام‌های بیش‌تر در سیتی هستیم

ستاره الجزایری منچسترسیتی بعد از تمدید قراردادش تاکید کرد به دنبال جام‌های بیش‌تری با این تیم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌ساکر، منچسترسیتی تایید کرد که ریاض محرز حداقل تا ژوئن ۲۰۲۵ در این تیم خواهد بود. این بازیکن الجزایری پس از این که بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن او بود، تصمیم به تمدید قرارداد خود با این تیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۳۱ ساله الجزایری از زمان ورودش از لسترسیتی به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۱۸، بخش مهمی از موفقیت‌های اخیر سیتی بوده است.

از آن زمان، محرز به سیتی کمک کرد تا سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و هم‌چنین چندین جام حذفی و اتحادیه را به دست بیاورد و حتی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که با شکست از چلسی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. او تا به امروز ۱۸۹ بازی برای سیتی انجام داده و ۶۳ گل به ثمر رسانده و ۴۵ پاس گل داده است تا از موفق‌ترین بازیکنان آفریقایی تاریخ لیگ برتر باشد. محرز پس از تمدید گفت: بسیار خوشحالم که توانستم این قرارداد جدید را امضا کنم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من از تک تک لحظات حضورم در این‌جا لذت برده‌ام. خوشحالم که بخشی از چنین باشگاهی باورنکردنی هستم. موفقیت‌های اخیر ما را بیش‌تر تشنه کرده است که جام‌های بیش‌تری به دست بیاوریم و بتوانیم در فصل جدید موفقیت‌های خودمان را تکرار کنیم.

محرز در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به اوج خود رسید، فصلی که تیم گواردیولا رکوردهای متعددی در انگلیس شکست و قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. در ابتدای تابستان شایعات زیادی درباره جدایی او از سیتی منتشر شده بود. بارسلونا به جذب این بازیکن خیلی علاقه‌مند بود اما گواردیولا به ماندن او در سیتی تاکید کرد و در نهایت قرارداد او تمدید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریاض محرز تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چرا روس‌ها تشنه کپی پهپاد ایرانی هستند؟
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏