Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه ۲۵ تیرماه) در صحن علنی مجلس در ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور با ۱۲۴ رأی موافق، ۵۳ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۶ رأی با ماده ۲۰ این قانون موافقت کردند.

در ماده مذکور آمده است:

وزارت نیرو مکلف است از طریق شرکت مادر تخصصی توانیر در شرکت‌های ذیربط با نصب تجهیزات هوشمند ساخت داخل از جمله شمارش گره‌ای کنتورهای هوشمند و با رعایت ملاحظات پدافندی و رایانیکی و سایبری در بستر تبادل داده امن، اقدام به هوشمند سازی شبکه توزیع، رؤیت پذیری و کنترل پذیری با اولویت پست‌های توزیع، مشترکین پرمصرف با مصرف بیش از دو برابر الگوی مصرف و سپس سایر مشترکین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع لازم برای ایجاد این ماده از محل منابع موضوع مواد ۳ و ۶ این قانون تأمین می‌شود.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت نیرو هوشمندسازی کنتورهای برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات