Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اسماعیل باقری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر با پیش‌بینی‌های صورت گرفته حفاری چاه ۱۹۰ میدان آزادگان جنوبی باید در طول ۸۸ روز تکمیل می‌شد.
وی افزود: این چاه از نوع "سروکی" است که باید با عمق ۲ هزار و ۷۵۰ متر  MD به اتمام می‌رسد که با تلاش‌ فنی و همکاری شرکت حفاری تدبیر، این چاه ۱۲ روز زودتر از برنامه زمان بندی شده و در طول ۷۶ روز تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته باقری، تکمیل این چاه در مدت زمان مذکور، رکورد جدیدی در حفاری چاه‌های غرب کارون محسوب می‌شود که نشان دهنده توان فنی و مهندسی صنعت نفت کشور است.
مجری طرح آزادگان جنوبی با اشاره به تکمیل این چاه به وسیله دستگاه استیجاری ۲۰۱ شرکت عملیات اکتشاف گفت: این دکل حفاری در حال جابه‌جایی به پد ۶۴ برای شروع عملیات حفاری جدیدی است.
میدان نفتی آزادگان جنوبی در مجاورت مرز عراق ، واقع در ۸۰ کیلومتری جنوب غرب اهواز ، بین ۲ میدان نفتی یادآوران و آزادگان شمالی قرار دارد.

ظرفیت برداشت از این میدان نفتی در فاز دوم توسعه با سرمایه گذاری داخلی و با بکارگیری ظرفیت پیمانکاران ایرانی بطور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها خوزستان میدان نفتی آزادگان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان میدان نفتی آزادگان اهواز خوزستان میدان نفتی آزادگان اهواز میدان نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه