Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@03:25:14 GMT

پرچم غدیر و ولایت در ۱۴۰ کشور جهان بالا می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۹۲۹۱

پرچم غدیر و ولایت در ۱۴۰ کشور جهان بالا می رود

به گزارش حوزه فرهنگ خبرگزاری تقریب، حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در چهل و ششمین جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت که با حضور نماینده وزارت امور خارجه و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی تشکیل شد، گفت: در سال جاری علاوه بر اجرای برنامه‌های گرامیداشت غدیر در سراسر کشور، در خارج از کشور نیز برنامه‌هایی با همکاری سفارتخانه‌ها، نمایندگی‌های جمهوری سلامی ایران، جامعه المصطفی و مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در بیش از ۱۴۰ کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: تمرکز این نهاد مقدس بر تشویق، ترغیب و شکوفاسازی استعدادهای غدیری و مردمی کردن مراسم و جشن‌های گرامیداشت غدیر است و بر همین اساس از تمام ظرفیت‌های داخل و خارج از کشور برای نهادینه سازی فرهنگ غنی غدیر استفاده نموده و طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته از دستگاه‌ها، نهادها و عموم مردم دعوت به همکاری کرده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: در این جلسه معاون سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر در تشکیل دارالبلاغه در بیش از ۲۵۵ زندان کشور و اجرای ۲۹ برنامه عمده ویژه مدیران، کارکنان، سربازان، زندانیان و خانواده آنان خبر داد.

در ادامه نیز نماینده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی غدیر در کشور، برنامه‌ریزی برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت و روز مباهله را جز اولویت‌های وزارتخانه‌ی متبوع خود عنوان کرد.

در این جلسه همچنین وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از نمایندگان گروه‌های جهادی فرهنگی فعال در کشور و تشکل‌های جوانان و نیز نماینده بنیاد مستضعفان با اشاره به برخی از برنامه‌ها نظیر: برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی، برگزاری ۱۱۰ مسابقه در ۱۱۰ یکشنبه علوی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تجلیل از ۱۱۰ هزار واحد صنفی منصف، برگزاری مسابقات غدیری، اهدای هدیه علوی به هنرمندان صنایع دستی و گردشگری، اجرای طرح احسان علوی، استمرار کمک‌های مومنانه، اجرای برنامه‌های مناسک سازی غدیر نظیر اطعام غدیر، نماز روز عید غدیر، کاروان شادی غدیر، فستیوال تخفیف‌های غدیری و … خبر دادند.

منبع: تقریب

کلیدواژه: برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یهودیان در کل دنیا ۱۵ میلیون نفر هستند اصلا جمعیتی نیست، یهودیان در جهان تمام شدند. اکثر یهودیان اصلا مذهبی نیستند. آنها سکولار و عیاش و خوشگذاران هستند که اهل عبادت نیستند؛ یهودیانی هم که مذهبی هستند ضد اسرائیل هستند و پرچم آنها را آتش می زنند. یک زمانی فقط در ایران پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند الان در ۱۲۰ کشور جهان آتش می‌زنند. یک زمانی در تنها در ایران مرگ بر اسرائیل می‌گفتند ولی الان در ده‌ها کشور و همه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مرگ بر آمریکا می‌گویند. چه کسی باور می‌کرد در دانشگاهای آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟ یکی از مقامات امنیتی آمریکا رسما اعلام کرد اغتشاشات دانشگاهای آمریکا زیر سر ایران است./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد