Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی از عملیات حفاری و تکمیل چاه ۱۹۰ آزادگان جنوبی طی ۷۶ روز خبر داد و گفت: حفاری باید در ۸۸ روز به عمق ۲۷۵۰ متر می‌رسید که با کاهش ۱۲ روزه زمان حفاری، رکورد جدیدی در میادین غرب کارون ثبت شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، اسمعیل باقری با تاکید بر اینکه حفاری چاه ۱۹۰ میدان آزادگان جنوبی که از چاه‌های سروکی است، افزود: باید طبق برنامه پیش بینی شده ظرف مدت ۸۸ روز با عمق ۲۷۵۰ متر MD به اتمام می‌رسید که با همت کارشناسان شرکت متن در کنار تلاش بی وقفه حفارمردان شرکت حفاری تدبیر، با ۱۲ روز جلوافتادگی از برنامه، طی ۷۶ روز، رکورد جدیدی را در میادین غرب کارون ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجری طرح آزادگان جنوبی با اشاره به تکمیل چاه یاد شده توسط دستگاه استیجاری ۲۰۱ شرکت عملیات اکتشاف گفت: این دکل حفاری در حال جابه جایی به پد ۶۴ برای شروع عملیات حفاری جدید است.

گفتنی است میدان نفتی آزادگان جنوبی در مجاورت مرز عراق، واقع در ۸۰ کیلومتری جنوب غرب اهواز، بین دو میدان نفتی یادآوران و آزادگان شمالی قرار دارد که ظرفیت برداشت از آن در فاز دوم توسعه با سرمایه گذاری داخلی و با بکارگیری ظرفیت پیمانکاران ایرانی بطور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حفاری میادین مشترک غرب کارون میدان نفتی آزادگان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید