Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کاظم غفاریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده‌های تخلفات تعرفه‌ای در قالب کمیسیون ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی  و در راستای ضرورت کنترل و نظارت دولت بر فعالیتهای مؤسسات و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ستاد تعرفه خدمات سلامت استان رسیدگی می‌ شود.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۱۴ پرونده تخلفات زیر میزی در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۳ پرونده در قالب ستاد تعرفه خدمات سلامت استان رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:۳۷ پرونده تخلفات پزشکی نیز از ابتدای سال تاکنون در راستای کنترل و نظارت دولت بر تعرفه‌های قانونی در موسسات و مراکز بهداشتی و درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح و رسیدگی شده است که در مجموع ۲۷ مورد آن مربوط به زیرمیزی بوده است.

غفاریان افزود: چهار مورد از این تخلفات مربوط به به کارگیری افراد فاقد صلاحیت در موسسه درمانی و نیز راه‌اندازی بخش بدون اخذ مجوزهای قانونی و همچنین ۶ پرونده هم مربوط به اضافه دریافتی بیشتر از تعرفه‌های مصوب ابلاغی بوده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۲ پرونده تخلفات پزشکی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در حال رسیدگی است.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت اثبات و محرز شدن تخلف در کمیسیون ماده۱۱ دانشگاه، پرونده برای برخورد طبق  مقررات به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهد شد که علاوه بر درج در پرونده پزشکی متشاکی، جریمه نقدی اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها مشهد تعرفه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تعرفه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد تعرفه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازمان تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد هستند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ پزشکانی که میلیاردی جریمه شدند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ جریمه ها بازدارنده است
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه