Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دوره مسابقات پرش‌بااسب همدان به مناسبت عید غدیر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدرضا شوشتری با اشاره به اینکه هم‌زمان با فرارسیدن عید غدیر، چهارمین دوره مسابقات پرش‌بااسب استان همدان در سال جاری، در رده‌های مختلف با حضور حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و علاقمندان به رشته سوارکاری برگزار شد، افزود: میزبانی این دوره از مسابقات را باشگاه سوارکاری اویسینا برعهده داشت و مسابقات با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت استانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در طول ۲ سال و نیم گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، برگزاری این‌چنین مسابقاتی با محدودیت همراه بود.

شوشتری تصریح کرد: این دوره از مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در سه رده آزاد، کمتر از ۱۸ سال و بزرگسالان مجموعا با حضور 30 سوارکار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رده آزاد در بخش ارتفاع ۱۱۵ سانتی‌متر، با حضور سوارکاران برجسته استان از ساعت ۹ صبح روز جمعه آغاز شد.

سرپرست هیئت سوارکاری استان همدان افزود: مسابقات رده بزرگسالان و کمتر از ۱۸ سال نیز از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ تیرماه در باشگاه سوارکاری اویسینا برگزار شد.

وی ادامه داد نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در رده آزاد

۱- مهدی حمزه‌ای با اسب هایرون باشگاه کوثر

۲- امیرحسین احمدی ثابت با اسب کنسولا وَن هوف، باشگاه اکباتان

۳- ثنا شوشتری با اسب مایا باشگاه اکباتان

۴- مائده صحرا کار با اسب بنی بانتوس باشگاه اویسینا

رده کمتر از ۱۸ سال

۱- ثنا شوشتری با اسب مایا از باشگاه اکباتان

۲- کیان قراگزلو با اسب برولا

۳- فرزاد سهیل قاسمی با اسب دیزاین از باشگاه اکباتان

: رده بزرگسالان ارتفاع ۱۲۵ سانت

۱- فرزاد سهیل قاسمی با اسب سینتیا

۲- علیرضا علیزاده با کوئیک نیک

۳- مهدی حمزه‌ای با اسب مویگا

حسین بحیرایی

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان