Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست برای باند سرقت سوخت از نیروگاه علی آبادکتول خبر داد.

حیدر آسیابی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان‌گلستان با اشاره به اینکه باند ۱۲ نفره سرقت سوخت از نیروگاه علی آباد کتول شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار کرد: این افراد متهم هستند که بیش از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر گازوئیل را تز این نیروگاه خارج و در بازار آزاد به فروش رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کیفرخواست برای این ۱۲ متهم ۱ادر شده‌است، افزود:  در کیفرخواست صادر شده برای اعضای این باند، اشد مجازات از دادگاه خواسته شده است .

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه کیفرخواست اعضای این باند به اتهام سرقت تعزیری و تحصیل مال نامشروع صادر شده است، خاطرنشان کرد: بررسی حجم سوخت های خارج شده از نیروگاه و شناسایی مالخرها و همه اعضای این باند و دریافت نظریه کارشناسی، زمان صدور کیفرخواست برای این پرونده را زمان بَر کرد.

آسیابی تصریح کرد: اعضای این باند که مجموعه ای که از کارکنان نیروگاه برق علی آبادکتول، رانندگان تریلی های نفتکش و مالخر بودند، 135 تانکر گازوئیل های ارسالی به این نیروگاه را که برای تولید برق استفاده می شد ، سرقت کردند.

به گزارش ایسنا نیروگاه برق علی آبادکتول از سال 97 با تغییر نوع سوخت، با گازوئیل هم برق تولید و وارد مدار می کند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان علی آباد کتول سرقت نيروگاه اعضای این باند علی آبادکتول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل