Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید علی جزایری مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح خانه‌های احسان از سوی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار در استان خوزستان در حال اجرا است.

وی در همین ارتباط بیان کرد: خانه‌های احسان در ۱۰ محله و ۸ شهرستان در استان خوزستان آغاز به کار کرد که فعالیت‌های گوناگونی را تا کنون در این محلات انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان درباره برنامه‌های دهه ولایت و عید غدیرخم نیز بیان کرد: برای ایجاد نشاط و جریان اجتماعی و فرهنگی در عید غدیر برنامه‌هایی را در نظر داریم که در این شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

وی کوی تابوک در آبادان، کوی شهید صباغان و کوی امام رضا(ع) نیزار در بندر امام خمینی(ره)، کوی شهید محسن در شهرستان کارون، کوی سیاحی و کوی طاهر در اهواز کوی حاشیه دوار در شوش، کوی کارگران در حمیدیه، محله کلگه در مسجدسلیمان و کوی مهاجران در رامهرمز را محلات تحت پوشش خانه‌های احسان استان خوزستان اعلام کرد و افزود: ما در ۹ محله جشن غدیر را برگزار خواهیم کرد.

جزایری با بیان اینکه جشن‌های عید غدیر با محوریت اطعام در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس بیش از ۳۲ هزار پرس غذا از سوی خانه‌های احسان استان خوزستان طبخ و در محلات تحت پوشش توزیع خواهد شد.

وی اجرای جشن‌های خانگی و جشن‌های محله‌ای را از دیگر برنامه‌های خانه‌های احسان استان خوزستان اعلام کرد و ادامه داد: تزیین محلات با پرچم‌های مزین به نام حضرت امیرالمومنین(ع) از دیگر کارهایی است که به مناسبت عید غدیر انجام خواهد شد.

مسئول خانه‌های احسان استان خوزستان اضافه کرد: همچنین راهپیمایی و جشن خیابانی در شب غدیر و روز غدیر نیز در برخی از محلات مورد نظر اجرا خواهد شد.

جزایری اطعام در مساجد محلات تحت پوشش روز غدیر را از دیگر اقدامات خانه‌های احسان استان خوزستان به مناسبت عید غدیرخم برشمرد و گفت: همچنین برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان با مشارکت مردم عزیز در این محلات در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام جشن های عید غدیر جشن های دهه ولایت خواهد شد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳