Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه ۱۵ آیتم در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون است، گفت: نفوذی‌های سند ۲۰۳۰ مانع از اجرای دقیق قانون رتبه‌بندی معلمان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رحمت اله نوروزی در جلسه علنی امروز (شنبه 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (194) آیین‌نامه داخلی مجلس و اصول (57) و (26) قانون اساسی در تذکر و اخطاری درباره رتبه‌بندی معلمان، گفت: اگرچه برای سال 1401 مبلغ 25 میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته‌ایم اما نفوذی‌های سند 2030 مانع اجرای این قانون می‌شوند چرا که 15 آیتم در آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه 460 هزار معلم کد استخدامی و مستخدمی ندارند، رتبه‌بندی معلمان شامل حال آنها نمی‌شود لذا تقاضا داریم هیأت تطبیق این موضوع را مجددا مورد بحث قرار دهد.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب و رئیس جمهور باید هر چه سریعتر هیأت تطبیق این موضوع را بررسی کند چرا که  15 آیتم در آیین‌نامه اجرایی قانون خلاف قانون مصوب شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه قانون معلم نماینده مردم مجلس رتبه بندی معلمان آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی