Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم جنایی پایتخت تحقیقات خود را برای رمزگشایی از مرگ اسرارآمیز دوقلو‌های ۴۰روزه در بیمارستان که پدر و مادرشان فراری شده‌اند، آغاز کرد.

به گزارش همشهری، چند روز قبل یکی از مسئولان بیمارستانی در پایتخت با پلیس تماس گرفت تا گزارش مرگ مرموز ۲نوزاد ۴۰روزه را گزارش کند.

با توجه به مرگ مرموز دوقلوها، قاضی محمد وهابی بازپرس ویژه قتل تهران دستور تحقیقات درباره این ماجرا را صادر کرد و مأموران راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها حکایت از این داشت که ۲ نوزاد، پسر و دوقلو بودند که از ۳ روز قبل از مرگ عجیبشان در بیمارستان بستری شده بودند.

پدر و مادر دوقلو‌ها پسرهایشان را درحالی‌که حالشان بد بود به بیمارستان منتقل کرده و در روز آخر برای بچه‌ها شیر آورده بودند، اما دوقلو‌ها پس از خوردن شیر حال‌شان بد و پس از ساعتی فوت شدند.

اتفاق عجیب‌تر، اما این بود که والدینشان وقتی در جریان فوت آن‌ها قرار گرفتند، بیمارستان را ترک و فرار کردند. حتی شماره تلفن‌هایی که در پرونده نوشته بودند نیز اشتباه بود و در این شرایط تنها سرنخ، آدرسی بود که آن‌ها در بخش پذیرش نوشته بودند که با انجام بررسی‌ها مشخص شد آدرس هم اشتباه بوده است.

در ادامه تحقیقات پزشکان علت اولیه مرگ دو قلو‌ها را نارسایی تنفسی اعلام کردند و هم‌اکنون شناسایی و دستگیری پدر و مادر دو قلو‌ها به‌عنوان مظنونان اصلی در مرگ مرموز آن‌ها در دستور کار تیم جنایی قرار گرفته است.

از سوی دیگر اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافته تا با آزمایش‌های ویژه و تخصصی علت اصلی مرگ آن‌ها مشخص شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دوقلوها دوقلو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را برابر ۳۲/۱ سال برای پدران و ۲۷/۳ سال برای مادران اعلام کرد.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲/۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹/۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴/۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷/۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷/۳ سال بوده است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸/۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰/۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲/۷ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه