Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@11:13:04 GMT

ارتش اسرائیل: یک راکت به منطقه‌ عسقلان برخورد کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۰۰۱۸

ارتش اسرائیل: یک راکت به منطقه‌ عسقلان برخورد کرد

ارتش رژیم صهیونیستی از مقابله با یک فروند راکت و اصابت یک فروند راکت دیگر به منطقه‌ای غیرمسکونی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر داد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین عسقلان

به گزارش صداوسیما، خبرگزاری شهاب با پخش تصاویری از فعال شدن سامانه گنبدآهنین رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «عسقلان» و به صدا درآمدن آژیر خطر در آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فلسطینی سما نیز تصاویری از لحظه فرار شهرک نشینان صهیونیست از سواحل شهرک «عسقلان» پس از فعال شدن سامانه گنبد آهنین و به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهرک خبر داد.

زخمی شدن سه شهرک نشین

به گزارش خبرگزاری سما به نقل از منابع عبری، سه شهرک نشین صهیونیست پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک عسقلان هنگام فرار به پناهگاه مصدوم شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسرائیل غزه صدا درآمدن آژیر خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند