Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:47:02 GMT

کلید انتقال بزرگ استقلال در جیب پدیده باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۰۱۹۰

کلید انتقال بزرگ استقلال در جیب پدیده باشگاه

فرارو: استقلال سخت درتلاش است تا هر طور شده چند بازیکن مهم و کلیدی را برای فصل پیش رو به خدمت بگیرد تا بتواند به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر ایران بپردازد. این باشگاه همچنین در تلاش است تا از فرصت باقی‌مانده پیش رو نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش فرارو، اگرچه صحبت‌ها درباره پیوستن یا نپیوستن کاوه رضایی به این باشگاه زیاد است، ولی ستاره اصلی استقلال در بازار نقل و انتقالات، محمد محبی، جوان بوشهری و بازیکن سابق سپاهان است که این روز‌ها عضوی از باشگاه سانتاکلارا در پرتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی برای بازگشت به فوتبال ایران آنهم در آستانه جام جهانی چراغ سبز نشان داده، ولی در این بین مسائل مالی مانع از نهایی شدن انتقال این بازیکن به استقلال است.

ماجرا از آن قرار است که باشگاه پرتغالی برای واگذاری محمد محبی رقمی نزدیک به ۳۵۰ هزار دلار طلب کرده که فعلا از عهده باشگاه استقلال خارج است. در این بین، اما استقلال منتظر است تا سرنوشت امیرحسین حسین‌زاده با باشگاه شارلوا بلژیک مشخص شود. پدیده استقلال چند هفته‌ای می‌شود که مورد توجه شارلوا قرار گرفته و با وجود داشتن قرارداد، در آستانه جدایی از باشگاه است. در واقع بندی در قرارداد حسین‌زاده گنجانده شده که او می‌تواند با پرداخت رقم ۲۵۰ هزار دلار از استقلال جدا شود. آبی‌های پایتخت حالا در انتظار این ۲۵۰ هزاردلار هستند تا با گذاشتن مبلغی بر روی آن بتوانند محمد محبی را به خدمت بگیرند. مشکل، اما اینجاست که باشگاه شارلوا از پرداختن رقم مورد نظر برای حسین‌زاده سرباز می‌زند! ظاهرا این باشگاه به پدیده فصل پیش استقلال اعلام کرده در صورتی که تمایل دارد به بلژیک سفر کند باید هزینه فسخ قرارداد را خودش بپردازد! این موضوع تا به الان محلی برای اختلاف طرفین شده و وضعیت پیوستن محبی به استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امیرحسین حسین زاده محمد محبی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال

به گزارش ورزش‌ سه، فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس‌ رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم‌ نویدکیا توانسته به روزهای اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد.  نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند.  

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود،  تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روزهای تیم‌ نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل