Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» روز شنبه در آیین جشن غدیر و همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه امامت و ولایت با تبریک عید بزرگ جهانی غدیرخم، افزود:  اگر وحدت و همگرایی در جامعه برقرار باشد و اختلافات و مشکلات کنار گذاشته شود آن وقت این جامعه به یک جامعه پویا تبدیل می شود و تعالی پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در آخرین حجه الوداع مساله امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) را به صورت عمومی مطرح کردند و این یک حادثه عظیم است که هم اهل تشیع و هم اهل سنت آن را قبول دارند و امروز وظیفه داریم مقام ولایت را در بین خانواده ها تبیین کنیم.

امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود از تمام مسوولان و مردم قصرشیرین خواست تا با مدلی و یکپارچگی در راستای رفع مسایل و مشکلات شهرستان قصرشیرین حرکت کنند.

استان کرمانشاه اتفاقات مبارکی در پیش رو دارد

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات وزیران به استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه اتفاقات مبارکی در حال رخ دادن است؛ ۲۰۰ توافق در دستگاه‌های اجرایی استان اتفاق افتاده که ۹۲ طرح تصویب شده و بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: رییس جمهور در نشست هیات دولت سه بار تاکید بر اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به عنوان یک اولویت داشتند و این هدیه بزرگی به مردم قصرشیرین است.

امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: همچنین رییس جمهور با بیان اینکه خود از مرز خسروی به کربلای معلی مشرف شده ام نیز هرچه سریع تر بر انسداد رفع مرز و تشرف زائران از مرز خسروی به عتبات عالیات تاکید موکد داشتند.

                                                                                          

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون نماد کشورهای اسلامی و یک کشور مقتدر است که روز به روز به برکت رهبری های معظم امام خامنه ای و هوشیاری ملت و اقتدار نیروهای مسلح آن بر عظمتش افزوده می شود.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» افزود: رمز پیروزی و تداوم انقلاب ما در عرصه های مختلف با وجود دشمنی های دشمنان، سکانداری این انقلاب توسط امام راحل و پس از ایشان تا کنون به دستان توانمند و وجود مبارک رهبر معظم انقلاب است.

وی، ولایت را نعمتی بسیار بزرگ برای کشورمان دانست و گفت: آرامش و امنیت امروز ما در جای جای ایران اسلامی و به عنوان نمونه در شهرستان مرزی قصرشیرین با ولایت مداری گره خورده است از این رو باید بیش از پیش با اتحاد حول محور ولی فقیه حرکت کنیم.

                                                                                                  

در این مراسم آیین سرود سلام فرمانده با حضور ده ها دهه نودی قصرشیرین اجرا شد و جمعی از فعالان فرهنگی و ورزشی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پروازشان فعال است.

برچسب‌ها سلام فرمانده جمهوری اسلامی ایران قصرشیرین عید سعید غدیرخم هیات وزیران سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلام فرمانده جمهوری اسلامی ایران قصرشیرین سلام فرمانده جمهوری اسلامی ایران قصرشیرین عید سعید غدیرخم هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.

سید محمد فرخی با عنوان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود: پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.

رییس اداره نگهداری راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی