Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: بیمارستان های آمریکا بار دیگر با بیماران کرونایی پر شده است اما به اندازه کافی نیروی پرستار برای مراقبت از آنها وجود ندارد.

به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست، این روزنامه افزود: کارشناسان می گویند کمبود مزمن نیروهای پرستار در بخشی از مناطق این کشور وخیم تر بوده است و نشانه ها وخامت بیشتر اوضاع را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های اخیر شمار افراد بستری در بیمارستان های آمریکا افزایش یافت و میانگین مبتلایان به کرونا که در بیمارستان بستری هستند از ۳۹ هزار نفر فراتر رفته است. این بالاترین آمار از ابتدای مارس گذشته بوده که موارد ابتلا به اومیکرون افزایش یافت.

این افزایش ابتلاها بیشتر از نوع ویروس BA.۵ زیرسویه اومیکرون است که هنوز بهترین گزینه برای فرار از برخی آنتی بادی ها از عفونت ها یا واکسن های قبلی است.

با توجه به افزایش نیاز به خدمات پرستاری و مراقبت در مراکز درمانی، مسئولان بیمارستان ها می گویند با کمبود پرسنل مواجه هستند.

طبق نظرسنجی اخیر انجمن بهداشت و بیمارستان ماساچوست، نزدیک به ۱۴ درصد از مشاغل پرستاری در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های ماساچوست پر نشده است، کمبودی که از سال ۲۰۱۹ دو برابر شده است. این انجمن، بیش از ۵ هزار پست پرستاری پر نشده را در بیمارستان های این ایالت شناسایی کرده است.

بیمارستان ها با هدف از بین بردن این شکاف ها، برای استخدام های جدید مشوق های مالی ارائه می دهند، پرستاران آزاد بیشتری را جذب می کنند و در برخی موارد خدماتی را که کارکنان کافی برای ارائه آن ها ندارند، کاهش می  دهند.

مدیر اجرایی انجمن بیمارستان های فلوریدا نیز گفته است که کمبود نیروها در فلوریدا وخیم تر شده که این وضعیت در چند دهه اخیر بی سابقه بوده است.

مری میهو گفت که بخشی از مشکل، تعداد زیادی از پرستارانی بوده اند که مشاغل معمولی بیمارستان را ترک می کردند تا به عنوان پرستار موقت و قراردادی درآمد بیشتری کسب کنند. او گفت: «ما نرخ گردش مالی ۲۵ تا ۳۰ درصدی داریم که بالاترین نرخی است که در دهه‌هایی اخیر مشاهده کرده ایم.

نیویورک تایمز نوشت: پیش بینی می شود تقاضا برای پرستار رشد قابل توجهی در آمریکا داشته باشد و انجمن مک کینزی نیز در گزارش ماه مه خود پیش بینی کرده که آمریکا ممکن است با کاهش ۴۵۰ هزار پرستار تا سال ۲۰۲۵ مواجه شود.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا گفت، افرادی که پیشتر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، مصونیت کمی در برابر نوع فرعی فعلی، BA.۵ خواهند داشت.

کارشناسان بهداشتی در سراسر جهان در هفته‌های اخیر درباره نوع جدید اومیکرون هشدار داده‌اند و آن را به دلیل توانایی در آلوده‌سازی مجدد افراد در عرض چند هفته ، یک سویه «موذی» عنوان می کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، ایالات متحده آمریکا ، دولت بایدن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا دولت بایدن بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند